Annons:
Etikettberoende-av-sex-kärlek-och-relationer
Läst 2235 ggr
Inger123
2014-09-21 15:27

Börjar om på ruta ett med ett nytt beroende.

Hej alla läsare på denna beroende ifokus-sajt. Jag har tyvärr något tråkigt att komma med. Som ni alla vet har jag ju haft ett helt annat beroende utom dess like, som ni då kan läsa på min andra tråd. Men nu har jag fått ett återfall men av ett annat slag.. Denna gång har jag drabbats av en erotisk frustration som inte är att leka med.  Att man aldrig ska få till det här livet, är det inte det ena så är det de andra.. Nu när min man, Göran Larsson, har åkt in på rättpsykriatrin i Solna så har jag inte kunnat utföra min sexuella lust på någon, förut har vi i alla fall fått till det ca. en gång var fjärde månad…. Vad tycker ni att jag, lilla Inger Larsson ska ta mig till?

 - Ska jag inskaffa en plast penis, även kallad "dildo" av er unga?

- Ska jag vara otrogen men en annan man, jag menar, Göran lär ju inte märka ett knyst av detta i så fall?

- Eller ska jag fortsätta med fingrarna?

Som ni vet så har jag öppnat upp mig för er väldigt många gånger, här liksom i min andra tråd om mitt förra beroende som ligger mig väldigt nära hjärtat. Jag tycker inte att sex är tabu när man är pensionär vilket jag hoppas att ni håller med mig om på denna punkt och jag hoppas att ni är lika öppna för mig i era frågor och svar som jag kommer vara för er.

Med Vänliga Hälsningar Inger Larsson

Annons:
Maria
2014-09-21 18:06
#1

Jag tror att både Göran och andra läsare här på beroenden inte bryr sig om din sexuella frustration.

Dessutom tror jag att du bara trollar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gronstedt
2014-09-22 10:17
#2

#1: Det är inte upp till dig att tala för alla här. Om du inte bryr dig om TS problem, är det bättre att du tiger.

Gronstedt
2014-09-22 10:33
#3

TS, du kan prova att skriva om detta på Relationer.iFokus eller Kvinna.iFokus också. Där kan du kanske få fler tips och tankar om situationen.

[Yllhilda]
2014-09-22 11:06
#4

 Vi är ju även beroende av en massa saker, som mat, vatten, sömn, beröring, känsla av gemenskap, men det du nämner nu - sex - tror jag inte har så mycket med sex att göra egentligen. Jag förstår heller inte din beredvillighet att kalla virkning - som är en hobby och passion - för beroende.

vallhund
2014-09-22 14:35
#5

Låser tråden. Följ #3 ´s förslag.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: