Annons:
Etikettpsykiskt
Läst 2779 ggr
Inger123
9/22/14, 10:13 AM

VARNING!!! Mobbing på ifokus

Hej allesamans. jag Inger Larsson har råkat ut för mobbing här på iFokus.se. Jag har blivit kallad för troll och andra hemska påhopp. Jag tycker att detta är fruktansvärt att vuxna människor sårar andra så djupt som t.ex. en kvinna som gick på mig väldigt hårt och bestämt i min förra tråd vilket gjorde att jag tog åt mig väldigt mycket och känner mig faktiskt väldigt ledsen. Detta är så ledsamt och behöva ens skriva detta inlägg. Jag ville bara uppmärksamma er andra härpå iFokus att mobbare går lösa på en här sajten.  Jag kommer länka trådarna i kommentarerna nedan.

Annons:
I want to belive
9/22/14, 10:20 AM
#1

Hej ! Va tråkigt ! :( människor i alla åldrar bakom dator skärmen är småbarn … Jag har stött på så många pissiga människor över internet att man nästan börjat skratta .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Gronstedt
9/22/14, 10:21 AM
#2

TS, vad jag sett har du inte blivit mobbad på detta forum, men några inlägg har innehållit otrevligheter riktade mot dig. Jag har redigerat/tagit bort en del och varnat en användare och kommer att fortsätta att hålla ögonen på situationen.

Inger123
9/22/14, 10:25 AM
#3

#1 Tack för ditt förstående i detta! #2 Jag det kan ju tolkas på olika sätt efter vilka perspektiv man har. Jag tycker att personliga påhopp är mobbning. Tack för hjälpen!

kantarellpernilla
9/22/14, 10:25 AM
#4

#1 Håller med dig helt! Att vara taskig mot någon bakom en datorskärm är bland det fegaste man kan göra…

Crucio
9/22/14, 1:43 PM
#6

Detta är ju för roligt, som du har betett dig mot folk i många trådar, så ska du klaga på mobbning? Fruktansvärt ironiskt och roande!


Sajtvärd på Skrivlust

Annons:
Honestyisdead
9/22/14, 1:47 PM
#7

Du borde nog finslipa ditt eget beteende innan du klagar på andra ts.

Du har själv satt tonen i dina trådar.

vallhund
9/22/14, 2:28 PM
#8

Tråden låses, ett enda övertramp till från din sida likt de i den här tråden o http://mobbing.ifokus.se/discussions/541fd981ce12c4186400039d-varning-mobbning-pa-ifokus samt i tråden http://beroenden.ifokus.se/discussions/51b4a92dce12c47eac000b5e-beroende?discussions-1 och du stängs av på obestämd tid från denna ifokussajt.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: