Annons:
Etikettpsykiskt
Läst 3629 ggr
punkmusic
2016-03-15 00:18

Minska/få bort suget? (narkotika)

Jag har varit drogfri i ganska exakt två år nu, men har inte lyckats få bort detta sug. Det handlade om cannabis och amfetamin, det är amfetaminet jag får sug efter. 

Någon som har tips på att få bort tänkandet och detta sug? Eller i alla fall minska det. 

Jag studerar på högskola och har en bra närvarande familj i mitt liv men jag känner inte att jag kan älta detta med dem hur mycket som helst.
Jag är öppen för nya aktiviteter och egentligen väldigt social och extrovert men blir mer introvert och håller mig mest för mig själv på senaste tiden.

Annons:
punkmusic
2016-03-17 14:15
#1

Ingen? :P

valanto56
2016-03-26 11:08
#2

Jag har själv satt ut mina mediciner och känner likadant.
Tyvärr är det som så att vi får dras med detta sug väldigt länge, det
är bara tiden som måste ha sin gång. Så det är nog bara att stå ut…..

punkmusic
2016-03-29 19:42
#3

#2 Okej, tack för svar! Det är nog så, ju längre tiden går desto starkare blir vi!

thenameless
2016-04-03 20:30
#4

# 0 Det är nog som sagts tidigare till personer med abstinens,, Du har säkert fått höra det tidigare? Aktivera dig. börja gå promenader, träna, eller börja sticka en tröja eller två. Huvudsaken är att du håller dig aktiv så att du inte tänker på suget, Att du drar dig undan som du säger att du gör nu, är nog lätt hänt? Men precis som med depression är det helt fel väg att gå.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

molbojse
2016-04-04 21:10
#5