Annons:
Etikettalkoholberoende
Läst 1216 ggr
iaella
9/2/16, 4:31 PM

Anhörig till alkoholist (2)

Tack Krutgubben för det fina svaret o jag har sökt hjälp, skall gå på samtal med början i september. Jag har börjat läsa lite om det där med medberoende o känner igen mig i relationen med barnens pappa, där vi tassade på tårna runt honom när han satt i soffan. Jag bara höll med honom i allt han sa o ville bara han skulle somna utan att bråka. Vi träffades väldigt tidigt, jag var 16 år, men kan nu se att han haft ett tokigt förhållande till alkohol hela tiden egentligen. Jag undvek ofta att dricka på fester o dyl för att hålla koll…. Vårt förhållande tog slut när vår äldsta son sa att nu får det vara nog, antingen flyttar jag eller pappa. Tror pengen trillade ner ordentligt hos mig då… Känns ibland som jag skall bli tokig med mamma som blivit periodare på äldre dagar, min tidigare relation, 26 år tillsammans o den nuvarande relationen, 3 år tillsammans o han är periodare. Han har nyligen haft en period o jag undrar vad är det som gör att perioden börjar resp slutar, blir man liksom mätt för denna gången eller hur funkar det?

Annons:
vallhund
9/4/16, 1:54 AM
#1

Du får gärna hålla dig till en tråd, blir lättare för läsare att hänga med då.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Vixxen
9/4/16, 2:47 PM
#2

Försökte hjälpa ts lite förut med dubbla trådar! (titta i tråd nr 1) Så jag tror att denna tråd kan tas bort!

Upp till toppen
Annons: