Annons:
Etikettberoende
Läst 1268 ggr
[krutgubben]
10/27/16, 8:01 PM

Beroende i fokus.....

Är detta ett forum för liberala narkomaner eller? Det frågas om hur mycket narkotika man kan dra i sig innan hjärtat slutar slå. Och om hur länge antabus sitter i kroppen och när man kan dricka igen och om att Legalisera cannabis? osv… Vad är detta för forum och när man ifrågasätter forumet så tas mina inlägg bort…. Är ni ens rumsrena????

Annons:
Aleya
10/27/16, 8:10 PM
#1

Vad snurrar du om? För det är ett snurrigt inlägg För det du skriver har jag aldrig en sett. Man måste ju få fråga vad man anser om legalisering av olika saker. Utan att man ska få skit för det. Jag märker att du uppenbarligen inte sett vad som skrivs på Flashback gällande narkotika.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[krutgubben]
10/27/16, 8:40 PM
#2

Flashback kommer jag aldrig att finnas eller stödja, beroende är en sjukdom och här kan beroende folk få hjälp i fel riktning, forumet är mer ett stöd för hur man kan fortsätta att vara en beroende person och få tips på hur mycket man kan knarka än ett forum som får människor att sluta knarka…..

Aleya
10/27/16, 8:45 PM
#3

#2 jag syftade mer på att det är där du hittat dom saker du gav exempel på. Jag har inte sett nått av det du skrivit upp på detta forumet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[krutgubben]
10/27/16, 9:03 PM
#4

Eftersom detta forum är så liberalt inställd till droger så lämnar jag forumet….

Hornslandet
10/28/16, 12:26 AM
#5

#0 antar att du syftar på tråden om cannabis för smärthantering.. Isf var ju diskussionen om det ÄR beroendeframkallande eller inte, och hur det bör tillåtas eller ej beroende på olika faktorer. 

Det är väl inte bra om folk inte vågar vara ärliga om deras bruk och missbruk? Hur bra är ett forum om beroenden om det enda som tillåts är "drugs are bad, mmkay", det kommer nog inte hjälpa så många.

vallhund
10/28/16, 8:47 AM
#6

Dina inlägg togs bort eftersom de inte hade med tråden att göra, jag uppmuntrade dig att starta en ny tråd om dina frågor eller att PMa mig, missade du det?

Frågor om mängder etc innan det blir farligt brukar besvaras medicinskt korrekt, fast oftast raderas de eftersom sajtens syfte inte är att underlätta missbruk, men det har du förmodligen missat.

Drogromantiserande inlägg tas bort om vi uppmärksammar dem o drogromantiserande användare bannas.

Forumet är inte liberalt inställt till droger, vare sig legala eller icke legala. Uppenbarligen har du fått något om baktassen.

Var det något mera?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[krutgubben]
10/28/16, 9:39 AM
#7

Helt ärligt, det är jag som inte mår bra och det är inget fel på forumet….

Aleya
10/28/16, 11:46 AM
#8

#7 men varför då klanka ner på forumet? Om du mår dåligt så hoppas jag att du söker hjälp för det för att börja nå bättre

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

vallhund
10/28/16, 12:03 PM
#9

#7 Kan vi vara till någon hjälp eller stöd?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

[krutgubben]
10/28/16, 1:34 PM
#10

Har nyligen tagit mig ett återfall och kan helt enkelt inte sluta dricka och på måndag ska jag börja jobba och det jobbet betyder allt för mig. Ja varför klankar jag ned på forumet? Jo för jag inte mår bra, #8 är du själv en perfekt människa som aldrig gjort något fel??

Gronstedt
10/28/16, 1:40 PM
#11

#10: Been there, done that … Det kan ta tid att dra sig upp igen och varje nykter sekund är en seger. Men det vet du ju. Försök se det du vinner genom att hålla dig fast vid nykterheten, vännen! *hjälper till att hålla i dig*

Sollar
10/29/16, 8:28 PM
#12

#9 Vill bara säga att din kommentar gjorde mig så glad att läsa, det var fint gjort att svara så istället för att kritisera.

Upp till toppen
Annons: