Annons:
Etikettvi-som-är-anhöriga
Läst 1673 ggr
serenas
2017-06-19 01:36

Hur går man vidare?

Mitt förhållande håller på att ta slut för att jag inte duger längre nu när min pojkvän äter antabus. Jag är för gammal. Två år äldre än han. Han kallar mig svart sjuk äcklig och fet. Han sårar mig eftersom jag alltid har funnits där när han var full. Jag har torkat spyor. Följt med honom in på avgiftning. Så behandlar han mig plötsligt så här. Är det nån annan som varit i samma sits. ?

Annons:
serenas
2017-06-19 02:06
#1

Jag förstår själv att jag måste göra ett avslut för min egen skull.

Aleya
2017-06-19 06:59
#2

Ja du sa det bra själv. Han verkar vara så inne i sitt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2017-06-19 07:35
#3

Jag kan ju tillägga att jag råkade ut för en liknande episod för flera år sedan. Karln i fråga blev full och odräglig via telefon och gormade om att jag varit otrogen när jag satt in pengar på banken och jag kunde bevisa det. Men han lyssnade inte. Han gjorde slut i fyllan och villan. Och glad var jag för jag tänker inte stå ut med sådana dumheter.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Gronstedt
2017-06-19 08:57
#4

#0: Det där är struntprat, ursäkta franskan. Din "pojkvän" är ett svagt kräk som försöker staga upp sin egen ynkedom genom att skada dig som tröst för att det är jobbigt att bli nykter. Hans förvridna självbild får hans mikroskopiska manlighet att kännas större när han kan trampa sönder dig och din kärlek. Varför göra dig till en dörrmatta för att han inte kan hantera sig själv?

Du har försökt ge stöd åt en person som inte vill ha ditt stöd. Nu är det dags att du använder din styrka till ditt eget liv.

serenas
2017-06-21 01:19
#5

Det är slut mellan oss. Enligt honom så har vi aldrig varit ihop. Det var en nyhet för mig. Enligt honom så är jag desperat efter kärlek . Det känns mer som att det är han som är desperat efter kärlek.

Aleya
2017-06-21 05:29
#6

#5 lyssna inte på aset. Ta och blocka han på alla sätt och vis nu och bara skit i han. Så du inte faller för frestelsen att gå tillbaka till han

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
serenas
2017-06-21 22:57
#7

Det finns ingen återvändo nu. För jag orkar inte mer.

Gronstedt
2017-06-22 10:02
#8

#7: Bra för dig! Försök se framåt nu och ta en dag i taget. Det är tungt att lägga om kursen i sitt liv, men det går. Och med tiden kommer du att upptäcka den energi din före detta har stulit räcker till för att göra dig starkare och tryggare i ditt eget liv.

Upp till toppen
Annons: