Annons:
Etikettvi-som-är-anhöriga
Läst 1314 ggr
serenas
2017-09-21 06:21

Uppdatering

Tänkte köra en uppdaterings tråd. I stället för 1000 olika inlägg. Det hela har blivit mycket värre.. Han stöter bort mig genom att vara elak per sms. Han ringer mig flera gånger per kväll för att vara otrevlig. En missbrukar kompis sa till mig igår att han har sagt att jag inte ens duger till att ha sex med och att jag inte betyder något för honom. Varför ringer han mig då? Det är den stora frågan.

Annons:
Maria
2017-09-21 09:04
#1

Skit i denna odrägliga karl.

Du kan ju inte helt utplåna dig själv utan måste ställa något slags ultimatum om du tänker dig en framtid med honom.

Låt honom reda ut sitt missbruk själv och ha bara kontakt när han är nykter, om du överhuvudtaget ska ha kontakt med honom?

Blockera honom när han skriver elaka SMS.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Farwuq
2017-09-21 10:31
#2

Spola den dumme karlen.
Du är värd en mycket bättre vän.
🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

vallhund
2017-09-21 14:27
#3

Blockera honom.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

serenas
2017-09-21 20:23
#4

Jag har sagt åt honom att han kan höra av sig när han är motaglig och ta emot den hjälp som jag fixar åt honom. Får se om han hör av sig eller inte. Jag kommer inte att ta kontakt först

shiba123
2017-09-21 21:17
#5

Under missbruk blir man väldigt personlighetsförändrad, och känslokall. När drogerna går ur kroppen så mår man väldigt dåligt, och kan bli lynnig och opålitlig. Som alla andra skriver, strunta i honom,  och se till att du själv mår bra. Att kämpa med någon som blir en annan person genom drogerna är inte mycket att bygga på. Hoppas att allt kommer att gå bra för dig!

Aleya
2017-09-24 16:52
#6

Han ringer dig för att du är medberoende nog för att han ska kunna göra som han önskar uppenbarligen. Han kommer fortsätta. Så du får välja: fortsätta klaga på att han hör av sig eller så stänga ute han helt och totalt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Upp till toppen
Annons: