Annons:
Etikettpsykiskt
Läst 2034 ggr
Niji
10/7/14, 9:17 PM

It's hard to keep a secret when it's written all

Jag har ett självskapade beteende, det går vissa perioder då jag inte skär mig men nu orkar jag inte mer. Min mammas sambo trycker ner mig dag in och dag ut. Jag försöker att säga till honom och även mamma men han lyssnar inte utan fortsätter bara. Han blir förbannad om jag säger imot m.m. Nu har det gått till den punkten att jag vill dö igen. Jag orkar inte mer… Två gånger nu har jag ristat in "Dö" på min kropp. Hur länge ska jag egentligen kämpa? Jag går på BUP och har en bra psykolog men det känns som om inget kan rädda mig nu… Jag orkar inte mer… Vad ska jag göra?

Mind of a queen, heart of a warrior

Annons:
Gronstedt
10/8/14, 3:28 PM
#1

Hej Niji!

Jag vet inte om någon här kan hjälpa dig. Kanske du kan prova att skriva på Ångestsjukdomar iFokus också? Där är kanske chansen större att hitta personer med erfarenhet av liknande situationer?

thenameless
10/9/14, 9:37 PM
#2

Vad sägs om att dumpa pojkvännen? han är ju varken en vänn eller värdig älskare….

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Niji
10/23/14, 10:36 AM
#3

#1 Hejsan!

Okej, viset inte riktigt vart jag kunde skriva av mig så det blev här.

#2 Det är mammas Sambo. Hon älskar honom och han älskar henne

Mind of a queen, heart of a warrior

thenameless
10/23/14, 9:54 PM
#4

Jag läste ditt inlägg lite slarvigt, ursäkta men om jag säger så här då om du förklarar för din mamma att hennes pojkvän orsakar att du skär dig genom sitt beteende? Så borde ju hon tänka till ordentligt. Normalt sett borde hon ju älska dej mer än pojkvännen.

På något vis kan du kanske väcka henne ur sin rosaskimrande slummer…

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Niji
10/27/14, 6:37 AM
#5

Jag har pratat med henne om det. Det hela går ju upp och ned hela tiden.

Mind of a queen, heart of a warrior

roza
11/13/14, 2:32 PM
#6

För det första så tycker jag att det är för jävligt hur man kan behandla barn till någon annan illa bara för att man är primitiv jävla apa!
Jag och min bror växte upp hos vår styvmamma och pappa, dennes ungar fick t.ex 20+ julklappar jag min bror delade på en serietidning (och då var ändå hela deras släckt där) , om du är över 18, hitta annat boende på något sätt. 

Javla as till styvfarsa det där, jag är ingen våldsam person men när jag läser sådant blir jag hur arg som helst, du förtjänar mycket bättre synd att din mamma väljer förälskelse framför dig (Det är vanligt och föräldrar ångrar sig och får leva med skulden).

Du har mitt fulla stöd, orättvisa det är det hemskaste på denna jord!

Annons:
Niji
11/13/14, 10:16 PM
#7

Det går upp och ner.. Just nu vet jag inte men men! Jag står ut då jag förhoppningsvis snart ska börja på en gymnasieskola som har internat :)

Mind of a queen, heart of a warrior

Upp till toppen
Annons: