Annons:
Etikettberoende
Läst 1152 ggr
nellan72
1/19/15, 1:29 PM

Har bestämt mig och det går bra :)

För mer än en månad sen skrev jag att jag var beroende av att ringa spålinjer. Det hjälpte på nåt sätt att våga erkänna det. Jag kom till insikt om att detta på nåt sätt liknade spelberoende. Nu har jag inte ringt överhuvudtaget på över en månad, och förbannar mig själv för att jag lät det styra mitt liv. Är glad och stolt över att jag har lyckats!

Annons:
[JenniN]
1/19/15, 1:32 PM
#1

Bra jobbat!! :D

nellan72
1/19/15, 3:34 PM
#2

Tack! :D

[Nettan120]
1/25/15, 8:43 AM
#3

Heja på bra jobbat stor kram 🙂

nellan72
1/25/15, 9:50 PM
#4

Tack! :) Det värmer!  Pratade med en beroendelinje för spelmissbrukare i höstas och undrade om de hade nåt tips för att bli av med beroendet. Han som svarade, visste inte om det fanns nån sån hjälp, men att det hade varit många som hade hört av sig angående beroendet av att ringa spålinjer. Känner mig mest förtvivlad över att det finns och att jag kunde vara så dum som la ut så mycket pengar på det. Men det här året är mitt och nån mening fanns det kanske, eftersom jag har börjat lita på mig själv :)  Jag hoppas att det legaliseras på nåt sätt för det finns så många som är beroende av det.

roza
1/26/15, 4:19 PM
#5

Bra jobbat, det är som vilket beroende som helst! 
Stå ut och så löser det sig, men hitta meningsfulla sysslor, engagera dig i att hjälpa andra?

Upp till toppen
Annons: