Annons:
Etikettalkoholberoende
Läst 1714 ggr
Elliiez
2015-12-09 13:20

Förstörde jag allt nu ? :

Jag har varit rökfri i 11 dagar idag.

Men nu tog jag ett enda litet MUNbloss av en kompis. Jag tog såklart halsbloss när jag va rökare innan, jag svalde till och med ned röken då. Så jag undrar…togs det upp nikotin? Jag blåste ut skiten direkt och fortsatte blåsa ut resten som kan ha hamnat i lungorna eller hur man nu ska säga. Och borstade tänderna efter.

Jag känner varken röksug eller lugn, men blir nojjig…kanske inte e något nikotin men jag känner mej då inte lika lugn nu så…aah… mår typ jättedåligt nu…..så jag vet inte…har jag råkat förstöra?

Annons:
Niklas
2015-12-09 13:29
#1

Det beror nog på hur du fortsätter. Röker du inte igen har du klarat dig.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[postmortum91]
2015-12-09 13:37
#2

Ha dock som regel att inte göra om det. Det är ju bara onödigt att riskera att misslyckas och börja igen.

Maria
2015-12-09 14:26
#3

Kör på, du har knappast förstört någonting😉

Fortsätt att hålla upp bara så kommer du klara det galant.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Elliiez
2015-12-09 16:35
#4

Okii! Tack så mycket för snabba svar, hörrni! 
Hahah..så nojjig  som jag blev så har jag lovat mej själv  att jag inte ska göra om det. 😟

Maria
2015-12-09 16:48
#5

Du är ju ung så du har förmodligen inte hunnit få några större bestående men av din rökning.

Själv har jag rökt i 35 år🤫 men nu till nyår så är det 5 år sedan jag slutade så jag vet att det går även om det är jobbig.

De jobbiga stunderna kommer mer och mer sällan kommer du säkert att märka.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
2015-12-14 00:07
#6

Känner du inget sug att röka eller har det inte blivit starkare efter ditt halsbloss? Så har du nog kalrat dig? Men som de säger. Allt hänger på hur du agerar nu

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Annons:
Elliiez
2015-12-14 13:19
#7

#6 Om jag inte hade ett sug efter att röka hade jag inte tagit blosset :/ men nej, inget mer sug än innan. Har inte tagit igen Har dock börjat snusa när jag känner gör att småäta. Fast pratar om kanske 3 högst 4 på en dag

thenameless
2015-12-14 15:21
#8

Jag är själv feströkare, men röker aldrig nykter. och känner sällan sug utöver om någon sitter och röker nära mig när jag är påverkad. så man kan känna olika .

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: