Ny värd
From idag är jag ny värd på Beroenden iFokus. jag vill lyfta fram sidan, jag är helt övertygat om att sidan kan bli aktiv igen och att den kan vara till väldigt mycket hjälp vare sig man är i ett missbruk själv, anhörig/förälder, har kompis (ar) med missbruk, är medberoende etc
Skriv gärna i kommentarsfältet, kom med egna ideer och förslag om vad ni vill se och vad vi kan lyfta.
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI
- Redigerat 2020-11-16, 12:49 av Draknästets_Reptiler
Tack :)
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Intressant, lycka till! 😊
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
Tack :)
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Hoppas allt går bra.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag försöker hitta lite olika artiklar som kan vara intressant. Håller även på att översätter en artikel om ADHD som är skriven av en person som har levt med ADHD hela sitt liv.
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI
#0: Hej! Hittade hit och är själv en beroende i tillfrisknande. Ska bli intressant att få se saker ur olika perspektiv och få mer förståelse för varandra. Lycka till!
#7: Jag hoppas få lite fart på sidan. Har själv inget beroende, men min son (20) har det.
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

#8: Lycka till! vinkeln på att en del med "diagnoser" självmedicinerar och hamnar i missbruk är intressant .. jagsåg att du läser om det
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
#9: Den artikeln skrev jag då min ena son hamnade i ett mycket djupt beroende med påföljande psykoser.
Jag har delvis läst in mig på detta och delvis har jag, tyvärr, en hel del egen erfarenhet inom området.
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI