Annons:
Etikettberoende
Läst 962 ggr
Buddhina
1/5/09, 11:50 AM

Jag är fullständigt galen igen...

Denna gång i att lära min hund dra, alltså hundsporten drag.

Jag tänker på det varje sekund , jag mailar folk o på forum o läser böcker för att lära mig. Jag tränar ute med henne varje dag och jag är skit stressad i bröstet!!

Vad är LAGOM,,   KOM O GE MIG LAGOM!   Buddhina

Annons:
kerstinjo
1/5/09, 12:09 PM
#1

Nu kom du väl till fel sajt? Skrattande

 Kerstin 

 

Buddhina
1/5/09, 3:40 PM
#2

Nä tyvärr.Sjukdomen härjar i mig!!

Jag har pratat med en OA vän idag o det lugnade ner sig lite. Häftigt att inte vara besatt av mat just nu men sjukdomen är i full fart. jag mår dåligt av ångesten o stressen i bröstet. Min tankar går i racerfart..som manisk.

Suget efter sött är enormt på kvällarna så det är usch…kom o ge mig lagom!!

åh vad det är jobbigt att vara en beroende .

kram buddhina

kerstinjo
1/5/09, 3:56 PM
#3

Men vad bra att du har en OA-vän att prata med. Det är alltid bra att han någon att prata med som har gått igenom samma och vet vad det är.

Ibland är det för mycket med en dag i taget, ibland handlar det om minuter.

*styrkekram*

 Kerstin 

 

Buddhina
1/5/09, 9:30 PM
#4

Tack Kerstin.

Ja ibland är det en liten stund i taget. Jag är så glad för mina Oa och AA vänner i programmet.

Det hjälper verkligen att prata med lika"sinnade"

kram Buddhina

kerstinjo
1/5/09, 9:39 PM
#5

Det är ju det som är det fina med kråksången. På AA och NA blir det aldrig förskräckta eller förvånade.

De har varit med om det mesta själva och just det kan jag uppleva som otroligt befriande. Vi kan t.o.m. skratta åt allt elände vi har gjort.

 Kerstin 

 

Gronstedt
1/7/09, 9:29 AM
#6

Det är ju så, att man kan bli tokig i vad som helst, när man är tokig som en beroendepersonlighet. Lagom är inte lätt att hitta!

Annons:
Buddhina
1/7/09, 1:05 PM
#7

Ja mitt i eländet kan jag skratta …lite.

Jag har bara tyckt det var kul att vara helt hög på mitt nya intresse men för ett par dagar sedan kände jag att  usch..jag mår inge bra o började se !! vad jag gör.

Nu kör jag avslappning varje dag o även en stund på spikmattan varje kväll. I natt sov jag lite mer o det är ett gott tecken.

Min sömn är den ömma punkten och den höll på försvinna igen.

Ikväll ska jag på möte o det är alltid bra. Nu ska jag gå i sakta mak en prommis på isen med min vovva. kram o tack för att ni finns!! kram Buddhina

Upp till toppen
Annons: