Etikettoff-topic
Läst 1353 ggr
Kia
Kia 
2009-01-14, 17:14

Hemma igen!

Hej,

Nu är jag hemma igen. Jag har befunnit mig i 16 dagar på underbara Isla margarita i Venezuela och det har varit en helt fantastisk resa som jag inte vet ens var jag ska börja att beskriva. Det är längesen jag kände mig så här bra och såhär utvilad som jag gör nu. Det är en resa som jag velat göra sen 1995 och när den nu äntligen blev av så är jag precis så nöjd som jag hade hoppats att vara när den nu är över. Jag har simmat bland delfiner, jag har åkt segelkatamaran till en liten Ö utanför Isla margarita , badat och solat och läst massor av böcker :)

Fantastisk strand och bara helt underbart är väl det jag kan säga. Jag hade redan från början bestämt mig för att inte ha min mobil med mig bland annat så den låg hemma och det var oerhört skönt att inte ha kontakt med verkligheten hemma och jobb och dyligt. Ett snabbt besök på ett internetcafe men annars helt utan kontakt med omvärlden. Jag rekommenderar det varmt :)

Nu börjar verkligheten igen och jobb imorgon men det känns helt okej.

Abstinent, nej inte helt under resan, inget godis men ris och pasta och bröd men jag har inget dåligt samvete och jag har inte överätit. Idag har jag dag 1 på abstinent och börjar om och jag känner mig frisk idag. Bra humör och det känns väldigt motierande att börja om igen….

Kram på er alla nu ska jag läsa ifatt lite här på sidan.

Kram Kia (er sajtvärd)

Gronstedt
2009-01-14, 17:34

Välkommen hem Kyss!

AnneN
2009-01-14, 18:55

Välkommen hem =) Du har varit saknad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kia
Kia 
2009-01-14, 22:22

Jag är bara tvungen att lägga in en bild :) En puss på en delfin *ler*

Porklash
2009-01-14, 22:55

Nädå jag är inte ett dugg avundsjuk…inte alls…

Välkommen till vintern!

AnneN
2009-01-14, 23:18

#3 oh vilken härlig bild =) synd bara att jag själv är så rädd för vattenlevande varelser, men se på bild och på håll går utmärkt =)

*lite avis men ej missunsam*

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Beavis]
2009-01-17, 19:07

Välkommen hem lyckost. jag vill också ha en riktig semester.

[linda-pinda]
2009-01-19, 15:04

Åh vad härligt det låter Kia! Alltihop, både resan och ditt lugn och fina energi!

Kram, Linda *nybliven trebarnsmamma*

GitteL
2009-01-19, 17:11

SÅÅÅÅ, underbar bild Kia, den gav mig energi. Skrattande

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

kerstinjo
2009-01-21, 19:52

Jag hörde inget Kia!

Kerstin 

Rocktjejen
2009-01-21, 23:08

Vilken fantastisk upplevelse en dröm som har gått i uppfyllelse dessutomGlad

Det låter jätte härligt det du berättar om,och jag är ju lite eller mycket avis att du dessutom har varit så nära med delfinerna och pussat en också..FlörtGlad

Upp till toppen