Annons:
Etikettberoende
Läst 1152 ggr
Buddhina
2/18/09, 12:30 PM

Vilken reaktion!!

Här sitter jag hostig febrig o allmänt slut. Missbrukat jättemycket socker de sista dagarna.

Allt gungar, min sponsor sa upp sig i Måndags kväll och en massa jobbiga känslor väller upp i form av att vara fel, inte duga, vara för mycket osv…m.m

Jag tror sjukan jag har nu kommer hjälpa mig sluta äta för jag orkar inte! buddhina

Annons:
Skogstrollet-igen
2/19/09, 7:08 PM
#1

Stackare, det är ju så jobbigt att må så där! Försök trösta dig med något annat. Men egentligen kan du ju allt det där antar jag.

Hoppas du hittar styrkan!

Mvh

Porklash
2/19/09, 9:19 PM
#2

Du hittar styrkan. Ibland så har man bara slarvat bort den ordentligt. Den ligger där du inte har letat.Flört

Virko
2/20/09, 6:33 AM
#3

Du är aldrig fel, ibland gör vi fel saker.men Du är aldrig fel!

Buddhina
2/20/09, 12:19 PM
#4

Jag har flunsan, igår 39,5 grad och den far upp o ner..en stund på bena nu.

Jag tror gud hjälper mig för ja har inte minsta lust att äta alls o inte socker…jag blir visst avgiftad nu.. föröker äta lite smör påost   kram buddhina

[Beavis]
2/21/09, 3:41 PM
#5

Inget illa som inte har något gott med sig, aägs det. Försök ta denna chans att avgifta och börja om nu… Med lite tur e du sjuk länge Flört

Lycka till och ta nya tag

Kia
2/22/09, 11:28 PM
#6

Buddhina.. Slå inte på dig själv. Du kan komma tillbaka och då med ännu mer erfarenhet.

jag har varit där så många gånger men det finns en väg ut och en dag står vi där båda två och har faktiskt fixat det . Bara det finns  hopp och villighet…

Kram Kia

Annons:
Upp till toppen
Annons: