Annons:
Etikettpsykiskt
Läst 2378 ggr
kerstinjo
2/24/09, 11:35 PM

Går i taket!!

Inte för rökningen, utan för att jag är världens största idiot!Skrikandes Nej, jag har inte tagit mig ett återfall, jag är bara så jäkla förbannad (sorry).

På mig själv, just nu är jag den största idiot jag vet. Jag gör precis det som jag avråder alla andra att göra.

Jag gör precis det stora fel som jag ALDRIG skulle kunna förstå hur andra gör.

Varför? Vet inte, rädsla kanske. Det satt långt inne! För det är rädsla det handlar om. Stora, starka, förståndiga Kerstin som klarar allt.

Hur %4#4 ska jag reda ut det här?

 Kerstin 

 

Annons:
Kia
2/24/09, 11:47 PM
#1

Kerstin, vill du prata vet du var jag finns.

Kram Kia

Gronstedt
2/25/09, 12:31 AM
#2

Säger som Kia, finns om du behöver mig.

Porklash
2/25/09, 1:01 AM
#3

Är i en liknande situation. Jag märker att jag är ovanligt flitig här och kommer med förnuftiga kommentarer men agerar privat så dysfunktionellt (nej inga återfall bara vansinne) så att jag skäms när jag tänker på det. Fast idag verkar det gå bättre.

Alla gör så gott dom kan hela tiden. Även jag. Faktiskt även jag.

[Beavis]
2/25/09, 1:12 AM
#4

Nu är du iaf medveten om ditt återflall och kan ta tag i det igen.

Lite ödmjukare och kanske mer beredd över signalena nästa gång.

Lycka till

Gronstedt
2/25/09, 11:09 AM
#5

#4: Fast det var ju inget återfall.

[Beavis]
2/25/09, 12:28 PM
#6

Sorry, jag läste fel. Det blev förrörigt för min enkla hjärna. Det låter som att hon e sur över ett terfall eller att hon inte kan bryta tankarna runt att ta sig ett? men jag har säkert som vanligt fel?

Annons:
kerstinjo
2/25/09, 4:45 PM
#7

Nej, inget återfall, men jag har gått i taket ett par ggr idag. Och jag tänker inte på att ta mig ett återfall heller. Jag är bara SUR!!!

Blev mäkta irriterad på min närmaste chef, snudd på att jag idiotförklarade honom. För just nu så tycker jag att han är en idiot!!

Han tycker säkert att jag är minst lika jobbig. Nya idiotregler på jobbet! Och naturligtvis kan jag inte vara tyst. Varför skulle jag vara tyst?

Nu kunde jag säga så här förnuftigt; "Släpp det!"

Jaja, till andra ja! Fast för mig gäller andra regler!

Just nu vill jag vara ARG och det tänker jag vara också!Tungan ute

 Kerstin 

 

Gronstedt
2/25/09, 4:46 PM
#8

Go go go! Det är skönt att vara arg!

Kia
2/26/09, 12:07 AM
#9

Jag brukar försöka välja saker jag ska bli irriterad på numera .. Det låter ju helt knäppt kanske men jag har lagt så mycket energi på att bli arg, irriterad och orolig över saker som varit helt befängda, så när den där ilskan smyger sig på mig funderar jag på om det är värt att vara irriterad på just denna människan eller på denna situationen. Ibland väljer jag ja och då är jag irriterad helt enkelt men ofta släpps det iväg…

Kerstin bara en liten sak "Principer framför personligheter" *ler*

Kram

kerstinjo
2/28/09, 12:48 PM
#10

Det är ju det som är så vansinnigt idiotiskt. Varför lägga energi på sådant jag ändå inte kan förändra?

Jag har bråkat mer än halva mitt liv och har så småningom lärt mig att "släppa taget".

Jag har släppt taget 1000 ggr och valt att lägga energi på annat.

Men……………….

….jag tycker fortfarande att min närmaste chef är en idiot. Jag har inte uttalat orden precis så, men nu vet han vad jag tycker, och det känns ganska skönt.

För hur det än är så har han idiotideer och kan ej "försvara" dem på ett logiskt sätt. Ojojoj, vad det stör mig!

Fast nu är jag bara lite sur.Tungan ute

 Kerstin 

 

bullmagen
3/1/09, 8:40 AM
#11

Sätt på bra musik, sjung med högt och dansa loss, det kan släppa på spänningarna. Eller åk ut till en skog och skrik ett primalskrik (eller en lång svada om din korkade chefSkrikandes!

Hoppas att det känns bättre i dag!

Upp till toppen
Annons: