Annons:
Etikettberoende
Läst 1328 ggr
Kia
4/20/09, 1:47 AM

Ny Kapitulation!

Denna helgen har jag ytterligare en gång kapitulerat till min sjukdom och tagit ytterligare ett nytt steg i den riktningen jag tror på. Det har varit några fruktansvärda dagar där jag mått väldigt dåligt då jag inte kunnat sätta fingret på hur jag mått. Idag har det känts mycket bättre och jag har inte känt att hela världen håller på att rasa. Jag har lyckats vända igen och förstår mer och mer nu att min sjukdom är oerhört stark. Mycket starkare än jag kunnat ana.

Någon beskriver det att när jag går på mina möten med 12 stegsprogram så ligger min sjukdom utanför dörren och gör armhävningar. Alltså blir starkare och starkare och därför är det så viktigt att jag gör det jag ska i tillfrisknads arbetet för att kunna hantera styrkan som är i sjukdomen.

Det smög sig på mig redan i mitten av förra veckan och jag stannade inte upp för att förstå att jag höll på att crascha. Så craschen kom och tack tack tack snälla att jag har en fantastisk sponsor som orkade ta emot när jag behövde henne som mest. En person som kunde säga rätt saker när jag behövde höra det. Jag har spenderat fredag, lördag och söndag med beroende människor i telefonen , gått på möten och verkligen försökt rädda mig själv. Startat om i första steget och ytterligare igen gjort en kapitulation till hur sjuk jag faktiskt är.

Känns betydligt bättre nu i hjärtat.

Kram Kia

Annons:
kerstinjo
4/20/09, 2:51 AM
#1

Bra jobbat Kia!

 Kerstin 

 

Porklash
4/20/09, 11:59 AM
#2

Ja upp igen!

pEr

Kia
4/21/09, 1:21 AM
#3

Japp jag försöker och idag har det varit en bra dag om man nu ska jämföra dagarna i helgen Obestämd.

Känns som jag kanske kan fixa detta om jag fokuserar på rätt saker. Antar att det är detta som kallas HOPP!!!

Jag har hopp om att klara detta , hoppet är väl det sista som överger en.

/Kia

Porklash
4/21/09, 1:39 AM
#4

Alla gör så gott dom kan hela tiden!

Även du!

pEr

Kia
4/21/09, 1:44 AM
#5

Tack Per!

voranna
4/21/09, 8:18 PM
#6

Hoppas det fortsätter att gå bra för dej och att du inte förlorat hoppet på att bli din egen regisör i ditt liv.Lycka till kramar!

Annons:
[Beavis]
4/25/09, 3:09 PM
#7

Du har ju medlen för att lyckas och erfarenheterna från tidigare försök och misslyckanden att ta ifrån och lära dig vad du inte ska gör denna gång.

Lycka till

kerstinjo
4/27/09, 3:09 AM
#8

Glöm alla bakåtsteg och ta vara på dagen idag!Glad

 Kerstin 

 

Upp till toppen
Annons: