Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1315 ggr
Kia
8/14/09, 1:18 AM

Negativa tråden Augusti!

Skriv vad Ni vill.

Förhoppningsvis blir den positiva tråden längre än denna:)

Kram Kia

Annons:
Kia
8/14/09, 1:20 AM
#1

Idag kände jag att jag blev arg och fick sådan harm mot en person att jag skulle vilja slå till henne. Men jag bet ihopa och gick därifrån innan jag gjorde något jag inte ville eller säga något jag inte borde.

Har pratat ut med min sponsor om det och bestämt mig för att släppa det. Jag gjorde inget fel utan bara reagerade normalt antar jag. Det enda jag känner är att jag gick i försvar och jag borde kanske inte ha gjort det. Men ska man välja när man blir irriterad så valde jag att bli det idag.

Kram Kia

[Beavis]
8/15/09, 1:10 AM
#2

En föeedetta vän beter sig som ett arsel angående en skuld. det är jobbigt och tar en massa mental energi..

IaMiaMaria
8/16/09, 2:09 PM
#3

#1 Det var väl positivt =)

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Kia
8/16/09, 6:45 PM
#4

#3 Ja, egentligen vaar det väl positivt

sannixan
8/17/09, 10:44 AM
#5

Jag har ont i ryggen pga att min vårdtagare vägrar att använda liften,hon vill inte lyssna,så nu ska vi ha möte om detta på jobbet.folk har blivit avskedade pga detta hos henne,jajaj jag får väl bli det då.det finns andra som vill ha mej som personlig assistent.Skrikandes

IaMiaMaria
8/17/09, 12:58 PM
#6

#5 ja det dära känner jag igen. jag jobbar på ett boende, där flera inte vill använda sina hjälpmedel, hur ska man göra då?? tvinga dem går ju inte alltid..

Själv så kan jag ju gnälla om att jag har nog fått årets värsta förkylning och mitt ena knä värker ständigt =(

och mitt sockerberoende jag kämpar med, verkar vara omöjligt att övervinna.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Annons:
Tiana
8/17/09, 4:26 PM
#7

Träningsvärk, inga fler ord behövs…

sannixan
8/21/09, 10:39 AM
#8

usch idag ska vi ha personaömöte…vem vet jag kanske kommer hem utan jobbet kvar.jaja det löser sej bara jag är nykter.

[Beavis]
8/22/09, 12:10 AM
#9

#7 Jag gillar Träningsvärk Skrattande Det betyder ju att musklerna har jobbat och förbereder sig för att bli starkare. den försvinner ju sedan om du fortsätter träna rgelbundet som du vet. Tills du har ett uppehåll eller hittar på en ny rolig övning.

Kia
8/24/09, 11:21 AM
#10

Jag är så JÄVLA trött på alla i min närhet som går på pulverdieter och tror att det är det fiiiiinaste i världen. Jag känner väl egentligen bara harm för de lyssnar inte alls vad jag har att säga om det där. Jag känner själv hur jag ilsknar till. Jag måste göra något åt mitt humör här för jag blir verkligen skitarg. SUCK!!!! Är det för de gr ner i vikt snabbt som jag känner så tänker jag då. Men det är det inte egentligen för jag går ju också ner hela tiden just nu och äter. Arg på okunskapen och att de nog tycker att det borde du pröva Kia…grrrrrrrrrrrrr. Förlåt bara massa ilska just nu ang. det här. Jag känner det fan i hela kroppen helt frustrerad…

sannixan
8/24/09, 12:04 PM
#11

men vännen min.dom är ju bara lite avundsjuka på din kunskap inom ditt område.du kan inte hjälpa andra människor om dom inte vill lyssna.jag vet att du menar väl.du behöver inte be om förlåtelse för att du arg.det är bra att gnälla ibland men inte för mycket för det tar mycket energi som du kan ha till dej själv.var tacksam mot dej själv vad du har lyckats att åstadkomma.jag är stolt över dej ska du veta.bamsekramar till dej.Glad

[Beavis]
8/24/09, 9:19 PM
#12

Ja folk  har i alla tider letat genvägartill framgång det är en del av den mänskliga naturen. Tids nog kommer de till insikt om atten livsstils förändring är det enda som fungerar.

Men jag kan sitta o läsa i tidningar och liknande om vissa människor som är snygga o smala osv att de "tränar stenhårt i tre månader och sen lökar resten av året" eller nåt sånt och det räcker för att de ska hålla sig smala o snygga . Funkar det så är genetiken grymt orättvis eller så gör jag kapitalfel med min träning?

sannixan
8/29/09, 12:54 PM
#13

nu sprack klädvalet på grund av skorna….jäv…..skit.ska till ett ställe där det är parkettgolv så inga stilettklackar tack.det e ju inte lika snyggt utan högklackat,jaja får väl gå genom hela garderoben

Annons:
Kia
8/29/09, 3:26 PM
#14

Helt slut efter att haft en hård arbetsvecka… Har inte ens orkat gå in på datan när jag varit hemma…

Kramis

Upp till toppen
Annons: