Etikettoff-topic
Läst 1275 ggr
Kia
Kia 
2009-09-19, 00:26

Gnäll -OT

Gnäll dags och snälllllllllla bara tyck synd om mig.

Går på stan och ska på lunch och det bara smäller till i benet från ingenstans. Nu sitter jag här efter en dag på akuten med krycker i handen och kan inte gå. Jag har ett hem som ser ut som FAN sen vattenläckan där man nu tagit köket också.

Jag är livrädd att inte bli bra i benet till min USA resa och ja, det hjälper inte att gråta men det är skitsamma jag gråter ändå. Känns som allt bara rasar runt mig just nu.

Jobbigt och ont har jag. Går nog o lägger mig och ser lite tv och tycker synd om mig själv.

/kram Kia

sannixan
2009-09-19, 01:31

men snälla lilla vännen ,du har väl haft det tillräckligt tufft nu.jo jag tycker synd om dej och du hr rätt att gnälla.bättre att gnälla än att ta ett återfall.skickar dej en ängel  med lite healing från mej.kram sanna

voranna
2009-09-19, 14:27

Åh fy vad trist!Är det en sträckning du fått?Det som gör så ont.Sen att behöva tillbringa hela da´n på akuten,då kan man ju hålla sej för skratt av det oxå.Tacka tusan för att du är ledsen!Också vatten läckan på det..Skickar en jättestor styrkekram och att allt ska lösa sej till det bästa för dej och familjen.Tycker sååå synd om dej!

[Beavis]
2009-09-19, 18:24

Ja en styrkekram till dig Kia. Hoppas det inte är något allvarligt med benet så du kan åla iväg och att mardrömmen med vattenläckan är över snart.

scrutinizer
2009-09-20, 00:59

Stackars dig, skickar lite posetiva vibbar från Roslagen.

Kia
Kia 
2009-09-21, 00:08

Jag känner mig bättre idag och det är ju positivt antar jag så jag tänker fortsätta ha positiva tankar nu.

Upp till toppen