Annons:
Etikettberoende
Läst 1375 ggr
Buddhina
10/5/09, 6:33 PM

Ett jäkla sug!

Hej Behöver skriva av mig lite.

 Haft en ritktigt jobbig månad med dödsfall i familjen begravning fixa bouppteckning och två långresor till hemstaden och jag är nu hemma igen. Jättetrööötttt Foten i munnenär jag nu och har ett himla sug efter sött o skräpmat.Inte konstigt alls egentligen eftersom mina värsta triggers är stress och trötthet och där är jag nu. Jag får se till att använda verktygen så gott jag kan för nu är det farligt känner jag, det värsta är över o jag har tid att bara vara nu och då kommer suget som ett brev på posten. Har inte varit så här nära på länge och jag vill verkligen inte tillbaka i missbruket. Att fortsätta med bra rutiner och möten o verktygen hoppas jag ska stabilisera mig fort…! Pronto jag vill må bra igen o vara utvilad…hm!!!

i natt sova jag bra i alla fall första natten på en vecka. kraam budbhina

Annons:
[Beavis]
10/5/09, 11:05 PM
#1

Vra att du är medveten om att detta är riskzoner för dig då är det kanske enklare att stå emot, Du klaar det, gå på några möten så får du ny kraft att fortsätta.

Buddhina
10/6/09, 11:44 AM
#2

Tack Ja jag ska på eftervård o möte i kväll o gå o simma innan. Kroppen behöver röra på sig o bli av med spänningar och utsöndra mer endorfin.

Ska ta några extra möten i veckan för att vaccinera mig mot skiten..  kraam buddhina

sannixan
10/6/09, 12:07 PM
#3

va stark och duktig du är tjejen.ja du har haft en jobbig tid .jag vet att det är lätt att missbruka när man mår dåligt,har ju själv gjort det.jag önskar dej all lycka och sändet en ängel som skyddar dej.ha det bra.jättekramar sanna

Buddhina
10/7/09, 1:29 PM
#4

Hej Sanna.

 Nu kankse du har lyft till Tunisien, jag hoppas du får må bra under flyningen och att du har en underbar semester.. 

Tack för dina värmande ord. jag köänner att jag sakta blir starkare o på väg upp ur hålet.. en dag i taget och med vänner gud o verktyg kommer det gå bra, mindre sug nu. kraam  buddhina

Upp till toppen
Annons: