Etikettberoende-av-sex-kärlek-och-relationer
Läst 3508 ggr
Rosannax
2010-04-17, 18:24

Att söka bekräftelse kan göra ont..........

Nu är det så att jag blivit lite förtjust i en kille som jobbar hemma min livsmedelsbutik, där jag handlar i bland. Jag har tyckt att han tittat på mig ganska mycket när jag var varit där inne. Han har gått utanför disken, först trodde jag att han titta för att kolla mig, att jag inte tog något. Men nu tror jag att det är något annat. Vi har börjat prata lite grann, eller mest jag. Har upplevt då att det finns något emellan oss., men jag vet ju inte riktigt när han jobbar så jag har chansat hittills, vill ju inte springa där hela tiden, då kanske dom andra börjar undra.

Var där i dag tredje dagen på den här veckan å han var ju där, vet inte varför jag gick dit det hade varit bättre att låta allt varit som det var, men det är så typiskt mig att utmana ödet. För nu verkade han inte alls lika intresserad. SUCK, sa inget alls och titta kort på mig, var inte som han brukaythg. Kanske bäst att lägga ner allt innan man gör bort sig ordentligt, känns ju som ett nederlag att gå dit igen tyvärr.

Vet att affären har haft inbrottsförsök i veckan, vet inte om det kan påverka honom på nått sätt. Han såg ganska sliten ut.var inte riktigt som vanligt. Han kanske tycker att jag är jätte fånig??

Jag måste tillägga att jag har så lätt att tolka signaler fel, han kanske inte alls är intresserad bara ser mig som vilken kund som helst. Men det konstiga är att de andra killarna inte alls ser på mig, eller kan det vara så att det är jag som blir förälskad och BARA SER DET JAG VILL SE? Usch jag mår så dåligt av allt.

[Beavis]
2010-04-18, 00:27

Som du skriver i rubriken, att söka bekräftelse kan göra väldigt ont om man inte får den. Vad gäller killen du gillar så kan det ju vqra som du säger att han var upptagen och hade saker att tänka på??

Prova igen någon dag så får du se? Killar brukar i allmänhet visa ganska fort om de är intresserade även om de är blyga.

Upp till toppen