Annons:
Etikettvi-som-är-sockerberoende
Läst 3796 ggr
Kattflicka
9/1/10, 8:41 PM

Sockerbomben finns att köpa igen!

Hej! Tänkte bara tipsa om att Bitten Jonssons bok Sockerbomben, som tidigare varit svår att få tag på, har börjat säljas igen. Fick syn på den i dag på Akademibokhandeln och köpte med mig ett exemplar hem :)

Annons:
Kia
9/3/10, 12:56 AM
#1

Den är mycket bra den nya sockerbomben i hjärnan . Sträckläste direkt :)
/ Kia

Sockerberoende_
6/5/11, 2:04 PM
#2

vilken ska man kopa sockerbomben eller sockerbomben i din hjarna? ar den andra bara en uppdaterad version av den forsta?

[Beavis]
6/5/11, 7:50 PM
#3

#2 Sockebomben är första boken Sockerbomben i din hjärna är uppföljaren. Jag tror du ska läsa sockerbomben först.

Novisan
6/5/11, 9:04 PM
#4

Du behöver bara läsa nr 2 Sockerbomben i din hjärna. Den är skriven utifrån ännu mer kunskap om beroende men allt viktigt från första boken finns med.

candyme
6/7/11, 12:19 AM
#5

Har lånat boken på biblioteket och ska läsa den när jag får tid öve r:)

/Emma

 

 

MissInAction
6/25/11, 12:50 PM
#6

Oki för att få det klargjort då, om man har (läst) Sockerbomben, är det ändå värt att läsa Sockerbomben i din hjärna?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Caena
7/24/11, 1:59 PM
#7

JAg skulle säga ja, de är nog så stor skillnad även om jag läste den för flera år sedan. informationen går framåt hela tiden och uppdatteringen är nog så viktig. läsa den ja, besäm sedan om du tycker det är värt pengarna att köpa.. (inte så dyr) alltid bra att ha hemma!

MissInAction
7/24/11, 3:45 PM
#8

Oki men en pocket kan jag alltid köpa!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Kia
7/28/11, 10:08 PM
#9

Sockerbomben i din hjärna tycker jag räcker att läsa. Det är ingen nummer ett bok och nummer två bok. Denna sista är det mer matnyttigt i så tyckte jag iallafall. Dessutom är matbiten med LCHF mer utstakat i denna sista den förra har lite annan matplans tips innan LCHF kom liksom.

Kram Kia

Upp till toppen
Annons: