Annons:
Etikettvi-som-är-medberoende
Läst 3709 ggr
fröken medberoende
8/16/11, 2:36 PM

Anhöriga till köpberoende resp spelberoende sökes!

Hej! Söker kontakt med anhöriga till personer med köpberoende eller spelberoende. Är själv anhörig till en person med ett köpberoende och vill ha kontakt med andra i liknade situationer för utbyte av erfarenheter, tips, råd och stöd.

Tveka inte, utan skriv vet att jag inte är ensam om dessa upplevelser.

Annons:
[Beavis]
8/16/11, 11:21 PM
#1

Hej, välkommen hit.

Hoppas att någon har hört av sig till dig för det är nog inte kul att vara anhörig till någon med köpberoende likaväl som andra beroenden.

fröken medberoende
8/21/11, 9:37 PM
#2

Hej!

Tack. Det är ingen som har hört av sig till mig angående om att vara anhörig  till en person med ett köpberoende. Börjar tyvärr tro att jag är "före" min tid med det här. Har sökt mycket på nätet ang detta problem men folk tiger som muren men jag ger inte upp så lätt. Tror att de flesta missbruk/beroenden har mer som för dem samman än som skiljer dem åt. Dock skiljer sig samhällets sätt att se på olika missbruk/beroendet åt så en del är mer "accepterade" än andra och därför är det nog lättare att hitta hjälp för deras anhöriga verkar det som i alla fall.

[Beavis]
8/21/11, 11:38 PM
#3

Jag har sett en tråd på detta forum för nåt år sedan. Kanske har du sett den? Så du är inte ensam men dessa kanske har gått vidare till andra sajter eller liknande?

Prova att söka efter den tråden och se om någon som skrev i den är intresserad kanske?

Hittade dessa:

Shoppingberoende

Beroende make

Såg flera i min sökning, kanske finns hjälp i trådarna? eller personer du kan kontkta om de finns kvar på iFokus?

Upp till toppen
Annons: