Annons:
Etikettberoende
Läst 2077 ggr
Torreador
2/8/12, 3:26 PM

Sluta röka?? En baggis!!

Jag slutade röka för 4-5 veckor sedan. Hur lätt som helst!!! 

Kolla här:

bondmoran.nu/

Så alla ni rökare där ute och alla ni som känner en rökare. Länka vidare!!!!

Jag bara önskar att jag gjort det tidigare. Men nu har både jag och flera av mina vänner och bekanta och även flera av mina bloggläsare testat och alla är överens än så länge!! 

DET ÄR KANOOOON!!!

/Kram på er

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
kerstinjo
2/9/12, 7:33 PM
#1

Jag ska snart kolla din länk. Men först lite kaffe, semla och en cigarett. Skäms

 Kerstin 

 

[Beavis]
2/10/12, 1:27 AM
#2

LOLSkrattande

Wintermoth
2/12/12, 4:40 PM
#3

LOL

Med vänlig hälsning
Miia
www.oneworldbengals.se

kerstinjo
2/12/12, 6:09 PM
#4

Är lite trög, men nu har jag kollat din länk. Men om jag ska sluta röka så känns det absolut inte som något bra alternativ för mig.

 Kerstin 

 

[Beavis]
2/12/12, 9:22 PM
#5

#0 Ursäkta att jag garvade men kerstins kommentar var sån klockren ironi på ditt inlägg så jag kunde inte låta bli (det är min humor, jag är sjuk jag vet)

Torreador
2/14/12, 12:21 AM
#6

Fniss, jag garvade också…. haha. Klockrent!!

Jag vet dock inte varför du (kjerstin) inte tycker att det var ngt bra alternativ? Nu blev jag nyfiken!!

Jag har tre kompisar som också slutat röka nu, de har provat många gånger förut men nu, med hjälp av e-cigen, så gick det bra.

Härligt tycker jag!! :-D

Kramar

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
kerstinjo
2/14/12, 10:23 AM
#7

#6 Nu måste jag fundera ut ett bra svar. Glad

"Röka" med en cigarettliknande vätskebehållare och någon slags förångare med olika smaker. Jag fattar inte riktigt vitsen med det, för mig så låter det som en onödig pryl.

Men visst är det bra att det fungerar för vissa, men för mig är det inget alternativ.

För mig finns bara ett sätt - sluta!

 Kerstin 

 

Allamej
2/24/12, 10:57 AM
#8

Jag ska införskaffa det där… för nikotinberoendet kommer man över väldigt snabbt men det där att att ha något att pillra på, röken som kommer ut, den psykologiska biten. Och säg inte att jag ska suga på en penna… väldigt många som har sååå roligt åt det.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Torreador
2/25/12, 1:35 AM
#9

Lycka till!! :-) Jag tror att det kommer gå toppen :-)

Kram

/Bondmoran

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

[Beavis]
2/25/12, 3:41 PM
#10

#8 Du kan suga på ett sugrör eller bita på det, tandpetare är också populärt. "Suga på pennor" kan kanske misstolkas av personer med överaktiv fantasi Skrattande

Allamej
2/25/12, 4:43 PM
#11

#10 Jag får ingen rök av sugrör eller tandpetare… Och då kan jag inte lura hjärnan hur mycket jag än vill…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Torreador
2/25/12, 10:06 PM
#12

Precis! Det är känslan av att suga in rök och smaken och att blåsa  ut röken. Du får allt det av en e-cig :-)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Allamej
2/25/12, 10:13 PM
#13

Har beställt nu, men laddarna stod inte med i uppräkningen av vad jag beställt…. mysko…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: