Etikettberoende-av-sex-kärlek-och-relationer
Läst 3570 ggr
[fessing]
2012-04-03, 06:17

Har alltid och kommer nog alltid vara!

Ja är en kille på snart 26 år! Älskar allt som har med sex att göra! Jag vill ständigt ha sex och prata om sex och så har de varit väldigt länge! Ja ibland är de jobbigt man sitter kanske dumt till och så kommer tankarna på sex upp att försöka tänka bort dem är inte de lättaste! Ett stort problem för mig är att ja varken får Prata sex med Någon eller får särskilt mycket sex! Bör också nämna jag har flickvän! Jag har oerhört hög sex lust vill verkligen( ligga) men vad ska ja göra lixom! Någon med tips? Någon som vill prata med mig alls? Har ja gått för långt i detta inlägg? Är de fel på mig Med vänlig hälsning, kille som älskar sex och allt som har med sex att göra:)

Gronstedt
2012-04-03, 09:49

Vad menar du när du skriver "prata sex"? Menar du att prata om det du upplever som frustrerande eller problematiskt i ditt sexliv, eller menar du mer som telefonsex?

Du skriver om att "få" sex. Min uppfattning är att sex är något man ger, och har man tur så är det också något man delar med en annan person. Om man vill locka en annan person till att vilja ha sex, så måste man börja med att erbjuda - man kan inte börja med att begära!

Du skriver också att du älskar sex och allt som har med sex att göra. Men hur menar du? Att du samlar på sexleksaker eller att du ofta är pilsk?

[fessing]
2012-04-03, 16:41

Alltså prata om saker som har med sex att göra jag är rätt öppen:! Ibland även hur jobbigt jag tycker de är då de du sist nämda stämmer Rätt bra nästan ständigt sugen(pilsk)! Det med va ständigt pilsk kan säkert va positivt för många men då ja har flickvän som ja antar tappat Aptiten så blir de rätt jobbigt för mig! Självklart är sex något man delar Med andra så ja utryckte mig lite fel!

Gronstedt
2012-04-04, 08:33

#2: Om den ena partens sexlust tillfälligt eller mer långvarigt sjunker så kan man ju ta saken i egen hand lite diskret för att orka med att vara nära sin partner på andra sätt utan att sexlusten kommer emellan. Bara man inte använder det som utpressning mot partnern (beroende på hur förhållandet ser ut så ska man kanske inte ens nämna det), så ser jag inget fel i lite autoerotik för att fylla ut luckorna.

[fessing]
2012-04-04, 18:49

Får inte se sådant för henne

Gronstedt
2012-04-05, 07:25

#4: Se? Autoerotik är att ha sex med sig själv, alltså.

[fessing]
2012-04-05, 09:43

#5 Oj de visste ja inte sorry

Gronstedt
2012-04-05, 09:47

#6: Ingen fara Flört. Men ibland kan man behöva lätta på trycket på egen hand, så orkar man bättre vara nära sin partner och vara till stöd under perioder när partners sexlust är borta och hen behöver närhet av annat slag.

[Beavis]
2012-04-05, 15:17

#7 Vi killar är mer visuella av oss rent sexuellt och föredrar att titta på något upphetsande medan vi drar en handtralla. Men jag uppfattar det som att fessings flickvän inte tolererar porr? Då kan det bli tråkigt. Men visst vill ens partner inte så får man ta  saken i egna händer för att lätta på trycket, så är det.

Gronstedt
2012-04-10, 10:10

#8: Även tjejer tycker det underlättar att titta på någon annans fantasi under handarbetet, men kniper det får man väl lov att fantisera själv  och titta på någon intressant film inne i sitt eget huvud Glad.

[Beavis]
2012-04-10, 18:31

Så sant så.  Jag är ingen expert direkt men har för mig att kvinnor är mer drivna av fantasier och liknande medan vi vill ha bilder och ljud. Fast det kan ju vara en myt?

Gronstedt
2012-04-12, 08:53

#10: Jag undrar om inte det mer är ett sätt att förklara varför killar måste få titta på porrfilm medan tjejer ska avsky det - ingenting som är biologiskt betingat.

Porr i alla dess former är ju en ganska ny företeelse, biologiskt sett. På stenåldern fick nog både pojkar och flickor fantisera själva eller möjligen titta på varandra.

[Beavis]
2012-04-12, 10:38

Jo det är sant, jag känner ett flertal kvinnor som tänder på porr. Trots att kvinnor enligt mediadrevet och sexologerna på tv inte ska göra sånt.

Upp till toppen