Kanske lite överdriven rubrik men behöver verkligen hjälp! Jag undrar hur man öppnar en parfym flaska? jag vill fylla på parfym men vet inte hur man öppnar den. Det är en vanligt spray flaska på 75 ml. har provat alla sätt, men det funkar inte. börjar bli desperat.
Haha, ursäkta att jag skrattar men ja - lite väl överdriven rubrik och varför i beroende sidan?
För att komma åt den där lilla spetsen så måste du ta bort det som man vanligtvis trycker på som du kanske har förstått. Det lättaste är väl att använda en platt skruvmejsel och bända underifrån. Funkar inte det så får du använda våld helt enkelt.
Av ren nyfikenhet då den ligger på denna del av Ifokus: Kommer du att missbruka sprayflaskan?
Jadu.. Menar du att du inte kan ha vätskan kvar där? Har du kvar något i behållaren som du fyllde ifrån? Isf kan du ju använda den på någon annan parfymflaska ifall du har.
Det är ganska svårt att försöka hjälpa dig på distans, speciellt då jag inte är 100% säker på hur situationen ser ut. Men försök vara kreativ.
Ifall det som är i din parfymflaska är det ända du har kvar så kan du ju använda en tång för att trycka ner piggen, på så sätt så sprayas det. Då kan du använda din parfym iaf. Trist att det blev som det blev dock
Jag hällde ut allt i två små behållare men mycket, och jag menar MYCKET hälldes ut i min matta. Jag är så otroligt ledsen just nu. Den där parfymen är dyr och när jag äntligen fick den så händer det här. Hälften hälldes ut och den var helt ny. Jag vill seriöst gråta just nu. Om du kunde känna hur gott den luktade..
Vad bra:) Nej jag har inte lätt o slösa, tvärt om. Har inte handlat på nätet på några månader faktiskt. Men jag har sökt någonting att köpa åt tjejen ett tag eftersom att vi firar 4 års dag nu den 1a september så det kom lägligt. Då du sa att den luktade natur så tyckte jag det lät perfekt :)