Annons:
Etikettnarkotikaberoende
Läst 3938 ggr
Elisiajohansson
9/12/16, 1:38 PM

Överdos hasch

Man kan ju inte överdosera hasch, men vad skulle hända om man röker 2 gram på en gång? Handlar inte om mig utan en kompis. Hon säger att inget kommer hända och Jag har avrått henne från de men blir orolig.

Annons:
jenmjao
9/12/16, 1:50 PM
#1

Förmodligen somnar hon..

Honestyisdead
9/12/16, 1:57 PM
#2

Risken för hallucinationer är stor. Även humöret lär förändras. Lär vara okontaktbar. Kräkningar.

Zadeira
9/12/16, 2:58 PM
#3

Hört talas om drogutlöst psykos? Det är en av sakerna som kan hända.

Elisiajohansson
9/12/16, 3:11 PM
#4

Ok tack för alla svar. Ska visa henne vad ni skrivet

vallhund
9/12/16, 5:31 PM
#5

Drogutlösta psykoser leder ofta till sk flashbacks.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Farwuq
9/24/16, 10:20 AM
#6

Det måste vara jobbigt att röka två gram på en samma gång och väldigt slösaktigt..

Men om hon nu lyckas så tror jag hon blir så förslöad att hon somnar.
Hur hon känner sig när hon vakna har jag ingen aning om.

Jag personligen har inte satt i mig sådana mängder på en och samma gång. Polare som "storrökt" de har somnat ganska snabbt.

Det hela verkar vara väldigt dumt att göra.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[Natchie]
9/26/16, 4:38 PM
#7

Det beror ju vääldigt mkt på hur pass 'van' man är att röka hasch, precis som m alla droger (då räknar jag även alkohol som drog) ju oftare du röker desto mer behöver du sen för att få ut samma effekt, så hur just hon reagerar på att röka 2g kan jag omöjligt svara på el ens gissa (beror ju mkt på hur starkt haschet är oxå, stor skillnad på hasch o hasch lixom)

Hornslandet
10/26/16, 8:42 PM
#8

Beror väl lite på definitionen av "överdos". Dvs jag har aldrig sett ett exempel på nån som lyckats röka så mycket att de dog av det. Men överdosera i den meningen att det är för jäkla mycket, som kan orsaka en otrevlig upplevelse, det går nog fint att åstadkomma. Som nån sa, hallucinera är absolut möjligt, somna, det kan nog orsaka olika ångest- och oroskänslor och attacker också. Dvs det kan nog suga rätt rejält. Mitt råd vore att varför avsiktligen feldosera och felanvända? Poängen med rökandet kan väl inte vara att försöka se om man kan få till en hemsk upplevelse?  Övertyga henne att det bara är dumheter hon håller på med.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
vallhund
10/27/16, 10:54 AM
#11

Har @krutgubben eller andra läsare synpunkter på forumet o hur det sköts så är ni välkomna att starta en tråd om det, eller pma mig.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: