Annons:
Etikettberoende
Läst 3787 ggr
Badgal
11/9/17, 11:45 AM

Sub avtändning hjälp av tram

Har lagt ner Sub för 18 dagar sen efter ett nästan 3 års beroende. Det har ju varit en jävla resa, men börjar bli bättre, men inte helt bra (pallar inte skriva hela at dagboken här) Svettningarna är nästan helt borta, värken i kroppen, panikångestattackerna. MEN känner mig fortfarande städning ”febrig”, NOLL energi, deppig, svårt att sova. Har varit ledig men försökt gå till jobbet senaste dagarna. Första veckan av avtändning så käkade jag inge hjälpmedel överhuvudtaget, tills det inte gick mer. Började med 50mg lyrica (som jag lyckats sluta med tidigare), en halv benz, 50mg tram (olika beroende på form). Vill inte ta mer än 50mg lyrica (hjälte mig i början men inte längre, men vill inte få AT på det heller), benzo vill jag också slippa AT på. Det som hjälper mig absolut bäst he varit 50mg tramadol och då har jag iaf orkar klä på mig och gå till jobbet. Men det jag undrar nu är, hur länge kan man käka 50mg tram utan att behöva få AT på detta? Eller är det för låg dos för att få det? Vill såklart slippa äta nånting överhuvudtaget men jag måste ta mig upp ur sängen på morgonen., hur jobbigt det än är.

Annons:
vallhund
11/10/17, 12:18 AM
#1

Kontakta psykiatrin, detta är ingen självhjälps sajt för avtändning.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

thenameless
11/11/17, 11:53 AM
#2

#0 Du borde veta att du inte kan sluta knarka genom att ersätta en drog med en annan vid  det här laget

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Badgal
11/11/17, 6:40 PM
#3

Då läste du inte vad jag skrev. För att ÖVERLEVA och kunna fundera har jag tagit 50mg tram (går ju inte ens att känns av det) har endast tagit bort värken. Jag varken njuter eller flummar på dessa fjesiga doser. Någon som vill svar på det jag skrev eller har något tips förutom att lägga in mig kan gärna svara, andra kan låta bli. Tack!

vallhund
11/12/17, 5:12 PM
#4

#3 Folk har överlevt i tusentals år innan tramadol, benzo o annat blev uppfunna.

Du bestämmer inte vilka som får skriva i tråden.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Badgal
11/13/17, 2:59 PM
#5

Och du har haft en sub avtändning märker jag ju..

Farwuq
11/15/17, 3:36 PM
#6

Du måste ha professionell hjälp.
Att ersätta en beroendeframkallande substans med en annan är bara en väg in i eländet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Upp till toppen
Annons: