Annons:
Etikettvi-som-är-anhöriga
Läst 1158 ggr
serenas
5/21/18, 7:44 PM

Hon är koko

Vi har haft det lugnt ett tag , jag och min särbo. Till förra måndagen då han slutade svara i sin mobil. Tänkte att nu är igång igen. Jag släppte det , och fokuserade på mig själv och mitt liv. Igår satt han utanför en livs medels butik med ryggen mot mig, brevid sig hade han en kille som jag aldrig sett förut. Jag forsatte att gå som vanligt vidare till nästa butik lite längre bort. Då är det som att han känner på sig att jag är där, eftersom han vänder på sig och säger högt , den där människan är koko. Jag forsätter att gå och går in i butiken längre bort och gör mina ärenden. Jag kan erkänna att jag tar en annan väg tillbaka till bostads området som vi bor i. När jag kommer hem så far tankarna runt i mitt huvud och jag tänker , är det så han tycker om mig egentligen? Har ni varit med om det. ? Och hur handlade ni i situationen.

Annons:
Aleya
5/21/18, 8:29 PM
#1

Som sagt: Du är medberoende i detta. Du behöver hjälp. Skit i vad han kallar dig. Han har ju redan misshandlat dig och beter sig som ett as. Det är ingen människa att ha kvar. Sök hjälp för ditt medberoende.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

serenas
5/21/18, 9:41 PM
#2

Det gör jag redan. Men även jag måste få ventilera känslor. Men jag tackar för mig och hoppas att det löser sig för er andra.

serenas
5/21/18, 9:41 PM
#3
Aleya
5/21/18, 9:45 PM
#4

#2 varför jag råder dig att söka hjälp är för att släppa detta. Det är bara DU som kan hjälpa dig själv. Starta tråd efter tråd kommer inte lösa något. Du behöver någon som kan vägleda dig för att komma ur din spiral med denna personen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: