Enkät om syn på missbrukare
Hej!
Vi är tre tjejer som studerar andra året på gymnasiet. Just nu gör vi en film vilken handlar om synen på missbrukare och hemlösa. Till hjälp använder vi oss bl.a. av en enkät och det vore jättekul om ni har möjlighet att svara, det tar endast någon minut.
(syftet med filmen är att väcka en samhällsdebatt om grava missbruk och varför man hamnar i detta samt varför fördomar mot missbrukare finns)
Tack för förhand, enkäten hittar du här!
Jag klämde in ett svar.
👍
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Gör bara inte misstaget att tro att det finns en automatisk koppling mellan hemlöshet och gravt missbruk - det skulle spä på fördomar.
Frågorna i enkäten hade svarsalternativ som förvirrade mig lite - jag kunde inte svara enkelt på vissa, inget alternativ tycktes stämma.
Det hela är på gymnasienivå, inte på en akademisk nivå.
👍
#3: Hurså? Jag kan ändå inte svara, eftersom inga alternativ tycktes stämma. Men jag kanske inte borde berätta det?
Man får ha lite förståelse för ungdomarna och inte såga dem vid fotknölarna.
Om man är missnöjd så kan man hjälpa dem tillrätta genom ge konkreta förslag på hur de borde formulerat sig.
👍
Vi har alla ett ansvar jämte de unga.
kan hålla med Farwuq. Det är bra att komma med en lösning/förslag när man är missnöjd.. Det är ju ändå ett arbete och H*n vill nog utforma ett så bra formulär som möjligt?
Vilka svarsaltenativ saknade du Grönstedt? Tänk på att fritext funkar inget ba om de ska få statistik.
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Svårt att välja svarsalternativ tycker jag. Ja eller Nej räcker inte riktigt.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Vi får se om fia-mia tar åt sig.
😉
Nästa enkät ser kanske ut på ett helt annat sätt.
Tycker frågorna var helt okej så jag svarade så gott jag kunde. Nästa enkät kunde dessutom ha fler frågor.
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Får jag vara med trots att jag är 17 skulle gärna vilja vara med
#10 troligen om du har en åsikt om missbrukare?/Missbruk?
- Jag gjorde det just själv och kan hålla med om att jag på några frågor
Saknade alternativet "kanske" Eller "annat svar"v som var med på någon fråga
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Jupp