Annons:
Etikettnarkotikaberoende
Läst 1598 ggr
[Annet]
2014-01-10 13:35

jag ska både röka och snusa

Jag har saknat snuset och ska nu börja med det med men också röka. Jag klara mig inte utan något av ett men jag kommer mest snusa vist är det dumt men jag är van vid både cigg och snus. Jag kommer att snusa och röka tills jag dör jag är nikotin sökande tjej tyvärr men jag har sätt många fördelar med att röka och snusa snuset gör mej själv säker och ciggen rensar bort tankarna och gör så jag går vidare med depritonen som jag är i.

Annons:
Gronstedt
2014-01-10 13:41
#1

Typiska ursäkter från en beroendepersonlighet - de flesta här har nog använt dem. De flesta andra på den här sidan försöker hitta vägar bort från sina beroenden och missbruk, så du möter kanske inte så stor förståelse för din inställning att du vill fortsätta tills du dör av det.

Var och en väljer själv! Men du hittar kanske mer förståelse någon annan stans.

Sjöstjärna
2014-01-10 13:42
#2

Okej, men lycka till med det då.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Djurälskaren87
2014-01-10 13:49
#3

antar att du inte tänker göra något av de när du blir gravid i framtiden?

[Annet]
2014-01-10 15:06
#4

När jag skaffar barn så tar jag och slutar så klart🙂

[rumelle]
2014-01-10 19:31
#5

Om du redan nu börjar både röka och snusa, och med tanke på den inställning du har så finns det nog stor risk att du inte klarar av att sluta även om du skulle bli gravid.

lisora
2014-01-11 11:36
#6

Ehm. De negativa konsekvenserna av rök/snus överväger nog att du känner dig självsäker och lugn.. Kom igen när du fått cancer pga rökningen så ska vi se om det var värt det :/

Annons:
Calcifer
2014-01-13 07:48
#7

Värt att nämna är att denna person rökt och snusat i typ en vecka sammanlagt så det handlar inte om ett riktigt beroende utan ett beroende för att vara destruktiv.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Freke
2014-01-19 16:27
#8

#4 Å vad hindrar dig att sluta innan du blir gravid?

Dumhet eller? För att vänta tills du blir gravid, gör ju ingen någon tjänst mer än staten, tobaksbolagen? 
Men va fan, vem är jag till att kritisera dina korkade, urbota dumma val, alla gör vi våra val och du gör dina..

Lycka till, men snälla.. Ska du försöka ursäkta dig och dina beteenden, så kan du likaväl skriva dom på väggen hemma som att skriva dom här..

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

[GrandPa]
2014-01-22 10:45
#9

Vad ser du för fördelar med att röka? 
Är rökare själv och jag ser inte en enda fördel med att röka, det är inte ens gott längre. Och så måste man gå ut och så kostar de pengar. 
jasg röker ör att jag är beroende, inte för att jag ser några fördelar. Så om du har hittat fördelar så berätta för mig! :D:D

kerstinjo
2014-01-25 00:18
#10

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar eller vart du vill komma.

Förstår inte ens ditt tankesätt och undrar om du gör det själv?

//Kerstin

 Kerstin 

 

thenameless
2014-01-25 11:00
#11

Hon har avslutat sitt medlemskap,

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: