Etikett: övrigt
Läst 731 ggr
2007-08-19 13:11
0
Grupper
Om Ni saknar någon grupp där man kan lägga trådar så bara säg till så ser jag vad jag kan ordna :)
/Kia sajtvärd
2007-08-19 15:35
0
Eftersom d är väldigt många olika beroenden samlade på ett ställe,så tänkte ja på att kanske en Kunskapstråd kunde ge alla en inblick i just "Ditt" beroende/missbruk?
- "KunskapsTråd" En tråd där man kan läsa om enbart fakta,vetenskapligt bevisat,vad vilka tillsatta ämnen i d vi stoppar i oss gör med oss & vad är/betyder siffrorna & bokstäverna på tex godispåsen i innehållsförteckningen. I mitt beroende,(inte bara centralstimulerande,all narkotika,ink receptbelagd medecin) så finns d väldigt mycke som folk tror sig veta, & d finns även många som undrar med inte vågar fråga då rädslan att bli misstänkt för att nyttja d finns.
- "Berättelser" Där medlemmarna kan dela med sig av vad som händer/hänt i deras liv,. Sånt som andra kan få en tankeställare över,eller bara läsa & gråta/skratta. Dagboken finns,men tror inte att så många går in på andras "privata" sidor,känslan av att man snokar tror ja kan va större i detta forum än i andra tex djurforum härinne.
- "Glädje/Lycka" Där man kan dela med sig av sådant som får livet att inte kännas så surt som d oftas känns..=) Tex, man väntar barn/barnbarn, ska förlova/gifta sig,flytta till drömhuset/lägenheten,äpplen/päron eller krusbärs/vinbärsbusken som du väntat på att du ska få plocka till sylten/saften du läängtat så efter hela sommaren. Allt som gör just "Dig" lycklig,ger dig glädje.
Någon av dessa kanske skulle kunnas tänkas på? =) Önskar er alla en underbar dag! Varm Kram!
2007-08-21 01:26
0
Tack för jätte bra förslag. Jag bytte gruppen medlemmar till Medlemmarnas egna historier …
Vi har ju off Topic tråden… Där kan man skriva Precis vad man vill som kanske inte alls har med beroenden att göra :)
Skapar kunskapstråden efter hand jag ser ett behov. Men ett jätte bra förslag verkligen. Hojta när behovet finns så fixar jag
Tack!