Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 698 ggr
Mymlan
0

Forum

Finns det forum på nätet för mig/oss som mår dåligt kan skriva av sig på.

Märkte här var det liksom ingen ide..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Kia
0

Mymlan… Varför känner du att du inte kan skriva här? Det är ju det vi är till för just det du säger nu…

iFokus har haft stora problem så detta har inneburit att många Inte kunnat komma in på sajten. Det är först ikväll som det verkar fungera någorlunda. Känner du att du inte fått stöd så kan det bero på att man kommit in på sajten emellanåt men sen när man skrivit något har inlägget inte kommit in iallafall.

Hoppas du ger det en chans till

/Kia

Karmatarerskanise
0

Javisst kan du få stöd här>!! Som Kia skriver har det varit mycket problem med sidan de sensate dygnen. Så försök igen!

Vi finns här!!!!

Margareta
0

Trist Mymlan att Du kom hit precis när det strular. Här brukar det vara bra fart och hemtrevligt annars.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mymlan
0

Sitter mest på nätterna o funderar lugnast här hemma då då X sover.. Helgerna är avskyvärda då han är hemma..

Man finner ej så många ställen att skriva på.. Söker typ ställen finna vänner på men finner bara dejting sidor vilket är för mig idag ointressant då jag ej söker nå förhållande.

Margareta
0

Vi är kanske inte så många som skriver på nätterna, men det kanske finns någon iFokus-sajt som är mer nattöppen? Värt att ta reda på!

Numer pensionär i Nynäshamn

Mymlan
0

Ingen fara.. Kanske jag förväntar mig mkt att få kommentarer eller bara nå litet ord..

Anterrabae
0

vi är allt några som nattugglar.. och annars får du svar fram på morgon- förmiddagskvisten.. =) Skriv här om du behöver och vill.. Vi finns!

Välkommen från mig med..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade