Annons:
Etikettnarkotikaberoende
Läst 2329 ggr
finska_pinnen
5/31/14, 7:08 PM

Psykos?Av?utomlansresa? Nyhemkommen från psyk.

Hej.. Äter imovane varge dag i stort sett när jag har, på dagarna, ingen fara när ja inte har. å tar lite sub då å då inga större mängder, toooog mkt oxy förut, och tramadol. Men, nu har jag vart på en partyÖ. Supit STENHÅRT en vecka, tagit kola, rökt massa gräs. 

På planet hem, börja jag skaka som EPELEPSI, grät, skrek att vi skulle dö, skaka å skaka, grät å grät, å LJUDEN i örorna va hemska, hörde TV spels Supermario , å tick tack i 6 hela timmar fick mor och far, trycka ner mej i deras famn melllan dom på planet, va tvungen att hålla för örorna å ja hade SÅÅÅÅN panik! kunde inte ens hämta väskan på arlanda, visste inte vem ja va, när ja kollade mej i spegeln, fick ja panik, då menar ja panik, hela ARLANDA kollade på mej å ja sprang om kring visste inte va ja höll på med, skakade å skrek att vi alla kommer dö. å i bilen på vääg "hem" för mig vart ju på Psyk direkt. men i bilen fick mamma å en kompis hålla i mig å hålla för orornen fortfarande, å nu sitter jag här 4 dagar efter å har fortfarande lite susningar i örorna, men har benso nu som ja fick på psyk!  fick så mkt tabletter på psyk så ja va påtänd hela tiden efter som jag inte hade sovit på flera dagar!

Är det en klassisk psykos? Eller är jag skitzo? läkarna sa typ ingenting om va de kan va eller nått, eller ja minns inte så mkt från psyket heller… jag har diagnos, Borderline, adhd, bullimia, Nu fick ja benso men bara nu. hur ska jag klara jobba nu på måndag JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ rädd att det ska hända igen! att ja tappar kontrollen, ja sprang in på akutpsyk å sa ja ha vart utomlands en vecka å knarkat släpp in mej , de minns jag . MEN jag va ren på ALLA drogtester? psykos?  Tack för svar

Annons:
finska_pinnen
5/31/14, 7:18 PM
#1

på dagarna på psyket va det hallisar ljud, folk som följde efter mej, å paranoid tillägat

Squimpan
6/3/14, 2:31 AM
#2

låter som psykos-sympton i mina öron men jag är ingen expert. du bör nog iaf åka igen direkt om det skulle hända igen. man vet aldrig vad man kan ta sig till när det slår slint.

 önskar dig all lycka till iaf!

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

Squimpan
6/3/14, 2:32 AM
#3

för övrigt så var det nog kokainet och sömnlösheten som utlöste det men som sagt är jag ingen expert.

Vår verklighet är alldeles för perfekt och alldeles för vacker för att den vibration som orsakade liv i universum, skulle beröva potentiella varelser möjligheten att uppleva detta. 

vallhund
6/3/14, 9:00 PM
#4

Drogutlöst psykos gissar jag på. Kokain försvinner snabbt ur kroppen o kan inte spåras efter någon dag/timmar. Alkoholkonsumtion under de senaste veckorna kan påvisas med ett blodprov, CDT.

THC (hasch, marijuana) i kroppen kan spåras med blod/urinprov i flera veckor efter inmundigandet, beroende på mängd.

Att du fått en psykotisk reaktion tyder på att du har en predisposition att bli psykotisk, för din egen skull bör du söka hjälp. Ungdomsmottagningen där du bor, Ungdomspsyk, Psyk eller beroendemottagning.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Ebolaa
6/4/14, 11:31 AM
#5

Det är inget ovanligt att man, speciellt efter för lite sömn och ett intensivt drogintag, utvecklar sådana symtom. Oftast behöver man en ordentlig natts sömn och sen är allt lugnt. Men det är klart att det är obehagligt under tiden när man har svår panik, och speciellt svårt för andra som inte vet hur det kan va. Kan tänka mig att det kändes helt katastrofalt att sitta på ett plan, instängd med människor du inte kände..

Helt normala människor kan få dessa symtom, och har man en gång fått dem kan du nästan förvänta dig att det kommer bli såhär igen om du har en alltför intensiv vecka igen.. Så var försöktig med din hjärna, den tål inte lika mycket som den gjorde förut. Det har många missbrukare fått erfara..

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

thenameless
6/4/14, 11:54 PM
#6

En väckarklocka kanske?

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Annons:
Upp till toppen
Annons: