Vad gör ni?
När ni mår dåligt vad gör ni då? menar vad ni gör för få timmarna att gå?
Jag har mina djur.. Jag har min dator.. Och jag är barnsligt förtjust i Kalle Anka, Fantomen, Agent X9 ja, serie tidningar, pocket..
Får man gilla detta fast man är vuxen detta med serie tidningar.. Gillar även böckerna med Olov Svedelid där han skriver om Christina Af Dufva tror det var 7 böcker i den serien kanske kommer fler..
Samt så gillade jag boken Pojken som kallades för Det, 3 eller var det 4 böcker en skrevs av hans bror..
Bra Böcker har även bra böcker man kan läsa dessa köper jag endast då det är bokrea..
Bilden är off topic men min dotter hon var ca 4 år och vi var på Sollentuna Mässan vi försöker gå dit varje år. Har haft såna fåglar önskar jag kunde ha igen.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Liten tips: Biblioteket
Där finns det hur mycket som helst-gratis. Jag köper nästan aldrig böcker, för ofta läser man de ändå bara en gång. På biblan kan du frossa i olika temen från inredning, kokböcker, djur, biografier, romaner eller vad som intresserar dig.
Tecknad älskar jag ELVIS, sköldpaddan som kämpar med livet och vardagen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#1 Oftast så tar jag tid på mig att läsa om boken inte fångar mig så att säga. Kan avslöja mina böcker jag har är i kartong i förrådet. kokböcker, hmm, jag ser då bara hur länge jag måste stå i köket :-( laga mat nödvändigt ont för mig, bättre om en annan lagar mat. Får satsa på hitta en kock som är singel *S*
Var på bibblan jag fann boken om Christina af Dufva, så jag sträck läste dessa böcker men då bok 2 var utlånad så köpte jag böckerna på bokhandel på nätet *de var ej lätta att finna*.
Jag gillar även film så där spar jag oxå VHS och DVD..
jag är en bokmanglare och läser om mina böcker många gånger. Även om man kommer ihåg handlingen i stora drag så ger omläsandet en helt annan dimension av boken då man uppfattar nyanser och andra saker mycket bättre.
Ätit är en sak som jag gjort förut när jag mått dåligt men det är inte att tänka på nu. Älskar tecknade serier också. Spelar dataspel eller går ut på Internet. Det är jobbigt att få tiden att gå ibland
Fastnar ibland vid Bejeweld 2 de lux eller Mah-jong.. spelar annars inte, blir oftast stressad av spel de som går på tid etc..
Bejeweld 2 … Hemska spel *S* Jag hamnar där allt för ofta. Jag försöker inte starta ett sådant spe för jag blir helt besatt. Som av det mesta….. *ler*
Jag har en trädgård att påta i och djuren att ta hand om… för mig är det faktiskt tvärtom, jag får inte tiden att räcka till och just nu när jag läser om din förtvivlan mymlan, så känns det som ett privilegium även om jag känner mig stressad av det.
Jag har ju läst din blogg idag och du skriver fantastiskt roande och bra mitt i allt elände.
Tänk om Du skulle testa att skriva ännu mer? En bok kanske? En roman om någon som har dina problem - som ett slags självbiografi fast med lite galghumor - Du verkar kunna bli en bra författande kåsör och det kan ingen ta av dig dessutom!!!
Kramar till Dig mitt i eländet!
Numer pensionär i Nynäshamn
king hänger jag mycket på-älskar att spela även om det inte är några insatser med.
Jag skriva bok, skulle se ut det. Man måste kunna skoja, skämta, driva då man mår dåligt. Kanske man klankar ner på sig själv på vägen/under tiden.. Kanske ett sätta att stå ut..
Mymlan: Fundera på saken Mymlan, jag tror det skulle bli en väldigt läsvärd bok. Du skriver bra och snitsigt och har mitt i allt elände lite distans - annars hade du inte orkat skriva vare sig blogg eller här.
Numer pensionär i Nynäshamn

Jag tar långpromenader i Lill-jans skogen, eller gräver ner mig i jobb tittar inte ut föränn jag mår bättre..
Jag älskar HArry potter böckerna. Och Fantasy är underbart :) Shannara böckerna, Eragon böckerna.. ja de finns ju hur många som helst :)