Semestertest
Från och med måndag har jag semester, så det kan bli glest mellan inläggen om vädret är gynnsamt.
Jag har sett fram mot semestern i månader, och ännu mer mot frossarperioden som alltid brukar inleda (och fortsätta) semestern. Men nu har jag knappt någon lust att frossa … Jag har i alla fall köpt en dunk vin och tänker prova om jag kan dricka mig litet lurvig utan att för den skull förfalla och börja äta otillåtna saker. Jag tror det ska gå - och jag tror jag är tillräckligt stark och förberedd för att kunna slå till bromsarna om jag inte är det.
Annars kommer ni att få stå ut med att jag skriver av mig ruelsen litet längre fram.
Du kommer greja det.. =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Lycka till och Välkommen tillbaka…
Numer pensionär i Nynäshamn
Ha en skön semester och du är så välkommen hit när du vill och kan:)
du kommer fixa detta
Kram
I'M BACK!
Om semestertestet kan sägas att det gick som man kunde tro - inte har jag varit så värst sträng … Men jag har inte fallit av vagnen helt, utan åtminstone sprungit efter med ena handen på baklämmen. Nu är jag tillbaka på jobbet med två kycklingfiléer i kryddig yoghurtsås med olivolja i lunchlådan (för er som inte vet är det alltså främst mat- och kolhydratmissbruk jag har problem med).