Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettberoende
Läst 909 ggr
Kia
0

Fyllda rum

Kan Ni ibland känna er ensama trots att Ni är i ett rum fyllt med människor?

För att era tankar är någon annanstans eller för Ni känner er annorlunda?

Karmatarerskanise
0

Javisst kan jag känna så ibland. Det gör nog alla någon gång i sitt liv. Skumt. ..

Kia
0

Jo, säkerligen. Men jag kan känna mig ensam för det är så många som tror de känner mig så bra men egentligen vet de ingenting. Och det kan vara människor som står mig nära.

Karmatarerskanise
0

Känner igen det där :(

korseett
0

jojomensan det känner jag igen

Staffan
0

"Ensam  är man bara bland andra människor"

// staffan

Alexej
0

Jag känner mig aldrig ensam när jag är ensam, dvs. är ute i min stuga mitt i skogen. Men känner mig fruktansvärd ensam när jag åker in till stan, framförallt på kvällen och ser alla upplysta fönster eller som du skrev när många människor träffas.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

magma
0

Javisst är det så, inte heller jag känner mig ensam när jag är tex helt ensam ute i skogen. Kanske ensamhetskänslan blir stark när man är tillsammans med en massa människor som man inte har något gemensamt med, eller i ett sammanhang som inte känns öppet och fördomsfritt. Medan när man är helt ensam, rent fysiskt, så finns det inte någon att känna främlingskap gentemot?

sassabrassa
0

någon skrev en gång: ensamhet är att vara något man inte är….. tycker det är en bra beskrvning. !

Anterrabae
0

visst känner man igen…

det var en väldigt träffande beskrivning sassabrassa..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

dcos
0

När man kämpar för att hålla uppe fasaden av vem man tror att andra vill att man skall vara. Då känns det väldigt tomt inuti…

Det händer rätt som det är Ledsen