Tack :)

Oj! Men här kommer ett Grattis till..!!
Ha en underbar födelsedag!
Varma hälsn. Eva
Grattis från mig med! Ha en skön födelsedagskväll.
Tänkte att här kunde man skriva om man vet att folk fyller år och sen gratulera dom. NU vet ju alla att jag fyller år imorrn så jag behöver inte känna att jag gör tråden för min egen skull… 
Så, skriv gärna ner när ni själva fyller år, i tråden, så vi kan gratulera varandra! Då har vi ju alltid varandra som bryr oss. :)
Så du fyller år idag? Grattis :)
Ett stort grattis idag på din födelsedag zeretki! 
Och naturligtvis ett grattis i efterskott till dig Hera som fyllde år på kanelbullens dag …
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
*flin*
Ja, tackar alla som gratulerar mig idag! :)
Vill gärna se flera som berättar när dom fyller så vi kan fira dom också!
Kanske Kia kan skriva upp i första posten, en lista på alla när dom kommer i tidsordning? :)
Hehe, nu ger jag dig jobb, KIA! :D
Grattis zeretki! Idag är det. Har tagit fel på dagen tidigare. Ha det riktigt skönt!

hipp hipp hurra till zeretki och i efterskott till Hera!

Grattis zeretki
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Grattis Zeretki!
Grattis Zeretki :)
Tack snälla allihopa! :) Nu vill jag se flera födelsedagar på listan! :D

Har redan fyllt år den 7 september
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

grattis i efterskott till hera såklart, och till dig idag zeretki :)
Själv fyller jag år den 11 novemver, snälla ni lägg de på minnet
Jag vill fylla år igen.
Igår var det verkligen många som grattade mig. Så mycket uppmärksamhet från vänner och bekanta har jag nog aldrig fått.
Konstigt hur glad det kan få mig.
Till och med när ni skriver här inne :)
Tack igen!!!!
Hur vill Ni att jag ska göra? Ska jag skriva här i denna tråden efterhand era födelsedagar eller lägga det i en artikel som är off topic?….. kanske enklare här?
Kram
Hera vad glad jag blir för dig. Måste vara en underbar känsla….
Kram
Låter väl bra att ha det i denna tråden :)
Kan du, Kia, lägga ut medlemmarnas födelsedagar? Det tycker jag inte du ska göra, i så fall!
De som vill vara med kan väl lägga in sig själva? Kanske det går att skapa något slags kalendertråd, eller en kalender i en artikel, där man medlemmar kan lägga in sig, så kan man se "dagens födelsedagsbarn" där?
Självklart tänker jag inte lägga ut några födelsedagar på medlemmarna. Det är bara de som vill vara med ju. Det är ju inte alla som vill fira födelsedagar. och inte alla som vll skrika ut sin ålder heller.
Men ideen du har är bra. Ska fundera på hur jag ska göra det när jag kommer hem på söndag.
Men självklart bara de som vill ha sin födelsedag där ska ha det.
/Kia
Kia, om dom som vill skriver sina födelsedagar så är väl du den enda som kan redigera i efterhand så att det är en lista i datumordning? Ungefär som när Margareta skriver statistik eller medlemmar? :)
Det är svårt att förklara vad jag menar…men jag menar inte att man ska ha en tråd utan att man har ETT inlägg där alla som vill står i datumordning.
Skulle kunna fixa det själv… För det är svårt att förklara vad jag menar. :)
9 november fyller jag men då ska jag fira min födelsedag för första gången i ett annat land och i värmen- nämligen Cypern!! Och så blir jag ju 35…
Låter jättehärligt korseett.
Jag fyller år på våren, långt dit. 29/4.

Jag fyller faktiskt år imorgon (8/10). Sambon är på älgjakt men min son kommer hit för en mat- och pratkväll. Ska bli mysigt.
Grattis i förskott om jag glömmer det :D

#27 Tackar!!
Grattis emji! Hoppas du haft en bra födelsedag.!
emji…. Grattis på födelsedagen :)
Grattis emji
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Grattis på din födelsedag :)
Grattis emji! :D

Tack snälla ni!!!! Ja, det blev en jättemysig dag. Till och med katten var extra gosig mot mig ;o)