Skakar i kroppen
Har ej haft Cola på en vecka eller lite mer.. Det suger efter cola..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Förlåt för frågan, men menar du drogen cola, eller Coca Cola?
Håll ut, Mymlan! Det kommer att lätta, jag lovar!
*kramar*
Menar Coca Cola.. Nå droger pysslar jag ej med, skulle ej fått Concerata om jag missbrukat droger..
Vad är Concerata?
Kan ju vara bra att skriva ut Coca cola då du skriver på en sajt där det är myket möjligt att folk missbrukar drogen cola också.
Visste ej att ngn drog kallas för Cola..
Concerta är för mitt ADHD.
Kola/Cola är kokain…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Aha….Det var nytt för mig också;)
Jaha, där ser man. Jag trodde att de flesta visste det :)
Finns så mycket slang ord tror jag som man bara inte vet…..
Inte meningen att stjäla din tråd Mymlan men i min stad finns det ett slangord för att gå och handla godis…. Det är att man går och "molar" ……:)
Mymlan…. Dricker du ingen Coca-Cola alls? Ingen lightgrej heller?
Stark du är:…..
Jag hade inte heller en aning om att cola kunde vara något annat…
Numer pensionär i Nynäshamn
#9 Just nu då det är pengakris därav ej kan handla cola så har jag Fun Light saft och Bob lättdryck de små tetrona man späder med 4 delar vatten blir 1 L. Dricker ej lika mkt av detta som av Coca Cola.
#11 Okej jag förstår…Det är alltid tufft när man ska minska eller sluta med något av sina beroenden man ligger inne med
coke trodde jag var slang för kokain men det kanske är försvenskat?
Ja, det är nog försvenskat skulle jag tro. Sen är det olika slang i olika städer.
Vet vad du går igenom mymlan! Jag har stort beroende av coca cola.. och har heller inte råd med sånt längre. Därav dricker jag de varenda gång jag kommer till mamma, hon har alltid burkcola!
När jag bodde hos mamma tyckte hon att vi skulle sluta dricka cola eftersom jag var som jag var. När vi slutade vart jag elak, rastlös och satt och bet på naglarna (vilket jag aldrig gör annars) Så fick börja dricka igen:P hehe.. de kan man kalla äckligt begär när man blir så!
Nu har de blivit bättre iaf, eftersom jag som sagt inte har råd och inte kan dricka de jämt. När de var som värst drack jag ca6L per dag.
Men nu har jag nog avvänjt mig helt enkelt.. och dricker bara nån ibland hos mamma eller ute när man äter.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Idag kunde jag ej hålla mig vart en 1½ coca cola *höll på skriva endast cola men är så van skriva så*
Datorn strular enormt och jag har ingen XP skiva orginal med service pack 2, den skriker efter sådan. Firefox fungerar ej, IE ett tag sedan spottar den upp fönster på fönster på fönster.
Ingen känner jag som kan låna ut XP orginal skiva heller, ej råd denna månad att köpa sådan skiva heller :-( är så data beroende men får man väl ha det är ju ej nå farligt beroende tycker jag i alla fall.
Har hört ett rykte att coca-cola, när drycken först kom ut, innehöll kokain i liten mängd för att skapa beroende…
#17 Det stämmer bra det. Coca Cola var medicin från början, och innehöll kokain.
Jag är duktig jag

Jag visste också att coca-cola innehöll kokain förut… Därav namnet. Nuförtiden innehåller Coca-cola andra beroendeframkallande saker. Det säga att koffeinhalten är mycket högre än i kaffe. Och så ryktas det att den fortfamde innehller ett stimulerande medel som visst kallas colanut, vad vet jag.
Ja cola eller snarare kola är slang för kokain och det har jag vetat länge trots att jag aldrig varit i sådana kretsar…