Jag gjorde det:)
Hej Alla…..
Vet Ni vad. I helgen har jag övat och övat på min självkänsla och jag har gjort framsteg denna helgen som jag inte trodde var möjliga.
Jag har med jobb varit borta på en stor konferens och i det forumet har jag ett val. Ska jag prata inför alla dessa människor. (Vi pratar 500 hundra) Eller ska jag vara tyst.
Man behöver inte resa sig upp och säga vad man tycker men jag hade redan innan bestämt mig att jag ska säga saker.
I alla år som jag åkt på dessa konferenser med jobb har jag alltid ställt mig upp och med mickrofon rest mig och sagt vad jag tycker och haft inlägg. Men alltid och vi pratar ALLTID har jag sen satt mig ner i stolen och tänkt, vad fan gjorde jag så för? Min tveksamhet, min sjävkänsla har varit så låg och jag har mått så dåligt över mig själv. Dels för då har alla tittat på mig och jag vill vara en i mängden. Jag har haft självförtroendet att resa mig upp men inte självkänslan efteråt.
Så i år reste jag mig upp FLERA gånger med microfon inför 500 personer och sa vad jag tyckte och gjorde inlägg och för första gången någonsin i mitt liv så satte jag mig ner och kände mig nöjd och jag hade INTE EN ENDA gång tankar på att det jag sagt var dåligt. Jag är oerhört stolt över mig själv att jag vågat stå för vad jag sagt och inte känt att jag ska krypa ner under jorden.
Vet Ni vad det är nog den häftigaste känslan jag någonsin varit med om.
Hääärligt! :)
Mycket av konferensen handlade om att man måste arbeta med sitt inre jag för att bli bättre på det vi gör och jag måste säga att jag tror jag lät som Mia Törnblom hela helgen haha
Hej Kia!
Jag blir glad att höra att du fixade det!!
Mvh/ Le :-)
Visst är det en mäktig känsla?!

Härligt!! *kramizar*
Fasiken vad du är cool Kia!!
Det gjorde du bra.
Fan va du är cool! *KRAM*
Tack alla snälla… Jag känner mig cool faktiskt i detta *ler*
Idag ger jag mig ut på okänd mark på jobb. Håll en tumme för mig. Jag är jätte nervös.
Tummar hålles vännen! Kom ihåg att andas och tro på dig själv!

*håller tummarna* Du kommer fixa det här! *kram*
Massor av styrka och energi till dig!!
Grattis Kia! Vilken känsla!
Numer pensionär i Nynäshamn