Jobbig dag
Vet Ni vad, idag är jag bara trött.
Trött på att inte vara som alla andra. Igen undrar jag vad är alla andra?
Ja om man bara visste det…
Har bara en jobbig dag och vill kasta mig in i maten och bara gömma mig. Ungefär som att stoppa huvudet i sanden.
Var bara tvungen att skriva det
/Kia
Göm dig inte! Stoppa inte huvudet i sanden - eller i maten!
Skriv här! Skriv om det som är jobbigt, skäll på dem som är jobbiga, svär om det hjälper. Tänk på något positivt som kan ge dig energin tillbaka. Betänk att "alla andra" antagligen inte heller är så perfekta och vanliga som de verkar på ytan. Tänk på vad du själv visar upp och vad du egnetligen har inombords… Nog kan det tänkas att "alla andra" har samma typ av friserad utsida och turbulenta insida? Du är du och du agerar utifrån vad du är och vad du vet att du vill vara!
Kram!
Själv är jag sjuk idag - vilket förklarar andelen inlägg här *ler* - men måste masa mig iväg på ett blixtinkallat föräldramöte strax. Vad kan det gälla, undrar jag oroligt…
/Linda
Stoppa du huvudet i sanden, Kia, bara du inte stoppar det i maten! Man får vara asocial emellanåt, det är bara nyttigt.
självklart gronstedt: som alltid tänker du steget längre än jag gör, eller formulerar i alla fall dina tankar till mer genomtänkta meningar!
Jag menade bara att Kia, om hon inte vill gömma sig eller stoppa huvudet i sanden, kan använda oss/forumet för att ventilera sina känslor och tankar och förhoppningsvis få lite positiv energi av det!
/Linda