Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettstöd
Läst 1071 ggr
Kia
0

Tips på bok

Jag har fått ett tips om en (enligt henne) en jättebra bok… Någon som läst den? Flodhästen i vardagsrummet

Vad tyckte Ni? Funderar på att läsa den.

AnneN
0

Har ej läst den men funderar på att köpa och läsa den då jag får pengar, verkar jätte intressant

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AnneN
0

Har även ett tips om en annan enligt mej extremt bra bok. Anhörig, skriven av Katerina Janouch. http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9164201570

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kia
0

_Jag beställde boken … Ska hämta den i veckan.. Spännande. Hon som tipsat mig säger den är jätte bra:)
_

mollward
0

Nu har jag också beställt boken! Den var 2 kronor billigare på Bokus! Snacka om fynd! Hehe!

Kia
0

Har  börjat läsa nu… Får väl se om denna är något för mig men den verkar väldigt intressant:)

sockerloppan
0

Hej. Flodhästen är jättebra. Tommy Hellsten har skrivit flera bra böcker, dom finns att låna på biblan  kram carina

Kia
0

Någon som läst den än? Jag har bara hunnit halvägs. Känns som jag läser väldigt mycket böcker just nu för att komma till rätta med mina beroenden. Alltså läser jag mer än en i taget. De är alla intressanta och ibland måste jag läsa ett kapitel i taget för att sen reflektera över det en dag. För att det jag läser är tänkvärda saker som kan hjälpa det sjuka i mig.

GitteL
0

Ja den är mycket bra. Det ger en förståelse på varför det blir som det blir och den är otroligt bra formulerad så att vi kan förstå vårt eget mönster.

Det inre sårade barnet.

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se