Mamma sjuk
Tårarna bara rinner, mormor ringde nyss, pappa är uppe på sjukhuset med mamma.. Syrrorna är hemma hos mormor och morfar, mamma har tydligen tupat av idag,yngsta syster hade vart hemma och sett mamma deckat ihop i köket, och har inte vaknat sedan dess…. Dom får ingen som helst kontakt med henne.. Vet inte hur kritiskt läget är, men ska upp till sjukan nu.. Sen hämta mina syskon.. Men vad ska jag säga…
Kan inte sluta skaka… Min mamma… Vad ska jag säga till mina syskon??? Dom måste vara helt förstörda… nu verkar hela min jul och allt vara förstörd…
Mamma : ( FAAAAAAAAAAAAAEN

Faen. Vill inte.. orkar inte.. Vill inte åka upp ditt.. faen faen faen. Nu ringde pappa nyss.. Första gången jag hör min pappa gråta .. någonsin… Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit….
Vad ska jag säga, vad ska jag göra?????
nämen lilla vän !
vet du vad som hänt henne ? vad tror sjukhuset ?
åk och hämta dina syskon, och om dom frågar så svara så gott du kan, annars tycker jag nog inte att du behöver säga mer än att hon är sjuk. jag tror det räcker. iaf tills ni får veta vad som hänt henne.
jag håller tummarna att allt går bra för henne och att hon vaknar ! kanske är detta ett wake-up-call för henne.
*krama om*
Stackars dig, fruktansvärd!!!
Försök att andas djupt och hämta några krafter nånstans. Ibland är livet för jävligt. Ser det som ett prov, du måste vara stark nu och fixa allt. Tänk på dina syskon-fast det är ju det du gör. Men nu är du mitt i ett mardröm.
1000000 styrkekramar och mycket kraft skickar jag dig!
Alexandra
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
*stor kram* Jag hopps verkligen på det bästa…

Åh,så tråkigt!!!
Ta hand om dina syskon nu så er pappa inte behöver oroa sig för dom iallafall / Kram
Skickar 1000 kramar!
Åh skickar en massa styrka till dig så du orkar. Du är så stark även om du kanske inte känner dig så.
Hoppas det är väl med dig och jag hoppas att din mamma vaknar till av detta och inser sitt problem. Jag hoppas hon når botten och får lov att vända nu…..
Kram Kia

Heei, ja nu har jag vart på akuten och allt vad det heter, mina syskon sov kvar hos mormor oh morfar, dom ville ha dom kvar där, min lilla syster berättade :
Mamma stog och lagade mat till mig, sen så ba ramlade hon och vaknade inte, så jag ringde morfar, han kom på en gång… Sen kom dom snälla farbröderna.. Och hjälpte mamma.. Så nu kommer hon snart hem igen..
Lillgummsan.! Hon hängde inte riktigt med. Jag sov ensam hos mamma och pappa, för hundens skull… SÅ har tömt allt vad alkohol heter, och så..
Mamma, ligger fortfarande på lasarettet, men ska få flytta till ett annat, hon har vart vaken en gång, typ inatt nån gång. Tittat på alla och sagt, vill hem.. Sen inge mer. Hennes tillstånd går upp och ner… Dom tror att alkoholen slagit ut något i hennes medicin.. Så nu ska hon få nå annat, men hon måste vakna och så först… och få ordning på tillståndet.
Hoppas din mamma mår bättre snart!
Tänker på dig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#9 - Tack så jätte. Mycke…
ja , de hoppas jag med.. lilla mamma : ( . Nu ska jag sova, har fått i mig en insomningstablett.. Så ögonen är lite svajiga : )
Mång tankar till dig och en stor tröstekram!

Tänker på er och hoppas att din mamma blir frisk snart.
Stor eloge till dej som tar hand om deras hund och hällt ut alkoholen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tänker på Dig!! Ta hand om Dig nu i julhelgen även om den verkr innehålla helt andra saker än man önskar sig!!
*kramar om*
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tänker också på dig och din familj!
Styrkekramar från mig!
Hur går det?

hej allihoppa…
Mamma har vaknat, det hade blivit stop i hennes medicin pump, så hon hade inte fått i sig det hon skulle.. Men som läget ser ut nu får hon komma hem imorgon ett litet tag… Sen tillbaka… Sen får hon ligga där tills dom vet hur dom ska göra med henne.. Hennes medicin verkar avta eller vad man ska säga, den hjälper inte på det sättet det ska hjälpa…
Jag är hemma fort en sväng nu för att hämta lite klappar och grejjer.. Skönt att vara hemma en sväng och se alla mina 3 underverk leka så dant : ) ..
Nej nu ska jag fixa det sista, sen åka..
Ha det bäst allihoppa .. VinkVink
Ciiviic….. Tänker på dig och hoppas du fortsätter hitta styrkan att orka vara den du är nu. Den oerhört omtänksamma tjejen.
Tänker på dig massor.
Skickar styrkekramar
Kia

Tack allihoppa för alla varma och fina ord !!!!!
Nu är jag hemma igen… Eller iallafall för ikväll.. Ska bli skönt att sova i sin egen säng.. Imorgon blir det mamma igen.
Men vet att mamma någonstans där inne kommer att klara detta galant.. Hon ska få träffa nån läkare som ska hjälpa mamma på alla håll… Pappa hade suttit i korrideren i protest, för att han var så arg .. Lilla pappsen : ) <3 ..
syrrorna mår som dom mår, min yngsta systers "andra" hem har tagit hem henne ditt… dels för min skull men även för hennes, dom andra förstår och försöker göra allt för att mamma ska bli bra..
tack igen för allt : )