Godmorgon tråd 26/12
Godmorgon alla….
Jag hoppas att er jul har blivit som Ni tänkt er. Även om den inte blivit det så hoppas jag Ni kan finna någon form av frid någon av juldagarna.
I skåne är det endast frost ute och grått. Man önskar det var lite vitt ute iallafall. Man får väl ge sig ut på rean idag, något ja totalt hatar egentligen, men ör ändå *S*.
Kram Kia
Godmorgon Kia och alla ni andra!
Jag är tacksam över att få lägga ännu en nykter och drogfri jul efter mig. Annars är jag mest tacksam för att "spektaklet" är slut.
Denna högtid som skapar så mycket ångest, oro och ensamhet. Denna högtid som får människor att förstöra sin ekonomi. Denna högtid som återigen får avgiftningsvdelningar fullbelagda.
Snart ska jag lägga denna jul bakom mig och med glädje plocka ner mina få julsaker.
Gomorron på er alla cybersystrar och bröder. Mulet och grått ute, men solen försöker komma fram.
Jag är min syster tacksam över att ha hittat hit till Fokussajterna. Dom har gett mig mycket. Många ensamma timmar har det blivit framför datorn, men har inte känt mig ensam på samma sätt längre, sedan jag hittat hit. Tack alla ni underbara människor. Skickar dom vackraste rosor till er om ni vill ta emot.
Idag fyller mitt barnbarn 16 år, så jag ska åka och fira honom. Ha en fin dag. Kram
Godkväll - jag mår som jag förtjänar - superförkyld … Har inte varit sjuk sen jag la om kosten - så jag får skylla mig själv. Jag har klarat flera jular i rad på rätt kost - men den här gången gick det inte. Jag började med små avsteg redan i början av december och inte blev det bättre…
Numer pensionär i Nynäshamn