Abstinent helt o hållet?
Att vara abstinent helt och hållet det kunde jag själv gissat att det inte skulle fungera över julen då jag redan lite tidigare har fallit. Jag tycker själv det är jobbigt och jag har svårt att ta mig ur det.
Jag pratar med min sponsor men jag känner inte att jag klarat ut att vara utan. Så idag ska jag starta ett nytt försök bara för idag.
Shit att det ska vara så svårt det här…. Jag blir tokig på mig själv.
Bara för idag Kia, så kom igen!

Ta en dag i taget, hjälper inte det så ta en timme eller en minut i taget
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Sekunder blir minuter blir timmar - och innan du vet ordet av har du klarat hela dagen!
*kramar*
kl är 2017 och än är jag abstinent. När suget slog på idag vid eftermiddagstiden då av en händelse sms:ade en FAA kompis och då ringde jag upp henne…. Pratade bort suget en stund….
Kanske ska det gå idag… Hoppas
Jag är abstinent än… Det känns som en seger. Kanske låter löjligt men för mig är det en seger att jag klarat idag då jag har haft ganska dåliga dagar en tid. Jag berömmer inte mig själv för det är bara dumt. Jag är bara tacksam för att jag klarade det idag, bara för idag….

Kia det låter inte alls löjligt, du är stark som klarat en hel dag =) Och att berömma sig själv är inte alls dumt när man lyckats med något.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ytterligare en dag har gått förbi och jag kan igen säga att jag är tavksam för den fick vara abstinent. Jag vet inte riktigt vem jag tackar , men kanske en inre styrka som kommer någnstans ifrån som jag inte känner till.
Känns iallafall bra. Var på FAA idag och det är alltid givande för mig att gå dit och få dela med människor som förstår och där jag inte behöver känna mig så utanför.
Just nu våndas jag nämligen över att jag blivit bortbjuden på Nyår och känner att jag måste ringa dit och fråga vad de bjuder på så jag vet om jag kan äta det…. '
Egentligen inget jag borde tycka vara konstigt men av någon anledning känns det jobibgt att behöva ringa det samtalet. Igen antar jag det handlar om utanför skapet man känner att man är besvärlig liksom.
Jag känner ju de som jag ska till men det är ändå jobbigt av någon underlig anledning.