Beroenden iFokus

Beroenden

Etikett: övrigt
Läst 1094 ggr
SusanneStromstedt
0

Ej för känsliga...Om rattfylleri!

Fick en länk från min styvdotter och hjärtat höll på att brista när jag tittade på den…Varning!Ej för känsliga!

http://www.youtube.com/watch?v=RwWJZ1MiApw&eurl=http://widget-47.slide.com/widgets/sf.swf

Lorita
0

Oj, jag saknar ord Gråter

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

bubbelbubbel
0

har sett om henne på tv tror jag.
det är så hemskt…

AnneN
0

Gråter

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[slamslams]
0

Så förfärligt,saknar ord.Gråter

Martin
0

Många kriminella handlingar drabbar andra, och även privatpersoner, och är givetvis oacceptabla.

Men just rattfylleri ligger mig varmt om hjärtat. Det är som jag ser det något av det värsta som kan göras. Det är sån total brist på omdöme och respekt för eget och andras liv.

Det värsta är dessutom, det finns otroligt mycket rattfyllerister i trafiken. En av de vanligaste formerna av rattfylleri är de som kör för tidigt, efter att ha druckit. Givetvis är de oftast inte lika berusade som de som kör "på fyllan", så att säga. Men det är inte mycket bättre i mina ögon för det.

Och då skall vi inte prata om yrkeschaufförerna, varje dag (!) rullar det in rattfyllerister i tunga lastbilar med tunga släp genom våra hamnar.

mvh Martin

Karmatarerskanise
0

Såg om denn tjej på på Tv..

Kia
0

Jag började gråta. Det är hemskt.

Killen som körde rattfull , hur dumt det än var kan Ni ens föreställa er hhur han mår idag? Det kan inte jag, bara att leva med vad han gjort med henne det måste vara hemskt.

FÖr hennes situation är så fruktansvärd….

Nä, jag skulle nog inte tittat blev jätte illa berörd av båda parter….

Eva51
0

Har varit gift med en som blev tagen med 1,87promille. Han körde på fel sida av motorvägen. Som tur var så blev ingen påkörd. Körkortet blev indraget i ett år.Detta hände för ca12 år sen. Min förre detta man fortsatte att dricka och förnyade inte sitt körkort. Han dog i skrumplever och cancer 2005. Efterlämnade 2 vuxna döttrar med 2 barn var  och en son var 20 som vi har tillsammans.

Spriten är ett fördärv.

april4
0

Så fruktansvärt. Vilket helvete hon måste ha gått igenom och gör det säkert fortfarande. Undrar samtidigt hur killen mår som körde bilen!!! Vilket straff fick han? Antagligen för lindrigt.

Sussi87
0

Stackarn Gråter