Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettoff-topic
Läst 721 ggr
april4
0

Ot. utkorg

undrar varför det inte går att markera det som är skickat i utkorgen, för att radera??? Måste man avmarkera manuellt för varje gång?

Kia
0

Inte riktigt säker på om jag är med vad du menar. Men det finns ju små fyrkanter som du kan sätta en bock i och sen trycka längst ner på ta bort markerade meddelanden…

Eller menar du något annat?

[SvenA]
0

Det går inte att markera alla som man göe med inkorgen när den är full utan man måste markera ett och ett av alla medelanden man sckikat och har man då skickat massor så är det ett hästjobb att ta bort dessa det är det de handlar om kan vara en bugg i programvaran.Det bör nog tas upp på Värdsajten med de bakom i Fokus.

Kia
0

#jag ska föra det vidare dit :)

april4
0

Det var precis det jag menade som Svenå säger. Jag försökte flera ggr att klicka på markera, men det funkade inte. Det är verkligen ett hästjobb, för jag har alldeles glömt bort att rensa i utskicket. Tack för era svar och bra om du Kia framför det.

Niklas
0

Det är en bugg. Jag är dock inte säker på om det finns någon begränsning i utkorgens storlek. Eventuellt kan de ligga kvar där. Har ni provat?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Kia
0

Tack Niklas för ditt svar :)