Beroenden iFokus

Beroenden

Etikettberoende
Läst 1264 ggr
GitteL
0

TV om missbruk!

Outsider på Månd kl 20.00 ett program om beroende/missbruk. Choklad ätandet, rollspel på internet samt om dejting..

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Jennix
0

Jo, såg trailer… Ska nog se det. :)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

AnneN
0

Ska se det om jag kommer ihåg och har tid

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Kia
0

Jag är inte hemma då :(

Linn
0

det där ska jag se. få knappa in en påminnelse på mobilen.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Santhe
0

Jag skulle vara väldigt tacksam om någon av er vill rapportera om sockermissbruket-chokladtjejen. Jag har inte femman och är jättenyfiken.

Allamej
0

Dessa avsnitt går att se på femmans webbtv efteråt

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Santhe
0

Tack! Då ska jag kika på det.

Linn
0

hmm.. jag tyckte inte att det gav mig något. det var inte detta jag trodde att programmet skulle handla om.. :(

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

sockerloppan
0

Inte jag heller. Däremot så var det ett riktigt intressant föredrag på stv 24/direkt med dr Lars Olsson igår. Handlade om hjärnan och vad som sker när man har ett beroende. Mycket bra!! Kolla in hjärnsfonden. s-loppan

Denna kommentar har tagits bort.
Kia
0

vad handlade programmet om?

Kia
0

vad handlade programmet om? Alltså det på kanal 5? :)

Jennix
0

En tjej som blivit dataspelsberoende, World of Warcraft tror jag det var. Hon var också sockerberoende, även om dom inte sa det: för hon ville inte slösa tid på att laga mat så hon köpte godis istället och satt vid datorn. En flaska sirap som hon halsade ur…

En engelsk tjej som var sockerberoende, fast hon sa choklad. Men den chokladen är ju inte så mycket kakao i, det vet jag av erfarenhet så det är nog en blanding av sockerberoende o kakaoberoende… Hon fick EFT-terapi vilket hjälpte henne mycket! Fascinerande att se.

Sexberoenden minns jag inte…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!