Läkerol Split
Igår var första dan som jag faktiskt inte åt nån choklad…Jag måste försöka igen, men det betyder inte att jag klarar det själv. Jag MÅSTE få hjälp…
Det enda "onyttiga" jag åt igår var en påse läkerol split… Inte bra, jag vet men jag tänker att det är väl liiite bättre än att sätta i mig flera chokladkakor… Jag e iaf nöjd med gårdagen och jag ska se till att den här dagen blir ännu bättre.
Ikväll ska jag till mina kompisar,vi ska titta på Lets Dance o filmer…
Och jag ska ta med mig ost o salami att knapra på om suget sätter in, de bantar nu(fast INTE på LCHF vis)så det e lite skönt för då betyder det att de inte kommer ställa fram godis o chips, så jag tror nog att det ska gå bra. Men innan jag ska til de ska jag hem till mamma o äta middag:D
Just det jag vägde mig imorse och jag hade gått ner 1,2 kg så det var ju bra, men jag har fortfarande gått upp 7 kg…MEN DET SKA DET BLI ÄNDRING PÅ!!!
Kraaamen till alla som vill ha<3
tack för kramen och grattis till en chokladfri dag även om det nu kom med socker i bilden iallafall. varje seger är bra!
hur går det beckabus?
När du skriver om Läkerol så får det mig i sådana tankar. Läkerol har jag ätit så mycket att det är sjukt faktiskt (som med så mycket annat jag ätit iofs )
Men just läkerol har ju laxeringsmedel i sig och fast jag blev riktigt dålig i magen av detta så åt jag ändå och bara fortsatte och fortsatte. Det som är underligt är att man inte ens tänker att detta är inte roligt att vara dålig i magen utan bara fortsätter ändå…. Hm!!!!
Beckabus kämpa på … Kram

Tack, det går väl sådär eller jag måste väl säga att det faktiskt går ganska bra. MEN, jag har ständigt den här oron över att jag ska falla tillbaka i mina gamla vanor, dvs äta maaaassor med choklad. OCh jag vill ju INTE det men jag är så rädd. Men jag antar att jag får ta några minuter i taget…
Och så kan jag bara tala om för er som är intresserade att jag har nu en blogg som handlar om min kamp mot sockret, o hur det går för mig med LCHF kost. Där kan ni följa med på min vardagliga kamp…
http://blogg.passagen.se/sweet-sugar
KRAAAM till alla!
BeckaBus, Vill du jag lägger upp din blogg bland länkarna där det finns andra medlemmars bloggar ?