Agenda 2115
Jag vill tipsa om Agenda på Svt1 idag kl 2115 där man ska prata om fett i mat osv. Det som jag dock tycker är intressant är att vår medlem här på beroenden sidan /sajtvärd på kolhydrater.ifokus Margareta
kommer medverka….
Trots allt så är kosten kolhydratsfattigt det som hjälpt många sockerberoende.
/Kia

Ska titta naturligtvis, det ska bli intressant att se hur dom vinklar programmet!?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jag tycker att debatten efteråt var värdelös, de borde ha haft margaeta eller Dr, Dahlkvist i studion. löjligt med två skeptiker som ska debattera_.
_
jag kan inte annat än att hålla med….
Det är ju sjukt, han från socialstyrelsen kunde inte stå för vad han sa utan vek helt.
Margareta sköte sig utmärkt tyckte jag. Det skulle varit hon i debatten då skulle man kunnat snacka om debatt.
Ja hon kunde ju åtminstonde ha varit med. Det var som att lyssna på moderater och folkpartister debattera den svenska välfärdspolitiken med varandra.
Båda är emot den fast den ena lite mindre. Hade annika eller margareta varit med i studion eller på länk, då Annika bor på vissjan hade det kanske blivit en riktig disskussion.
Haha - debatter vet jag inte om det är min starka sida. Tack ändå!
Numer pensionär i Nynäshamn

Missade tyvärr programmet =( Går det i repris eller finns det att se på SVT's hemsida?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja, jag har för mig det går i repris typ sent på lördagar men jag är lite osäker. Får kolla tv tablån :)

Ok, tack ska kika =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Om man vill gå ned i vikt, om man vill gå ned i vikt, om man vill gåned i vikt - upprepat med en drucken papegojas envishet. Livet blir bra bara man går ned i vikt! 
Blääää! Övervikt är inte per definition problem i sig, kan di inte fatta det? Jag är inte så väldigt mycket lättare än före LCHF, men jag mår f-n så mycket bättre. Är inte det värt NÅGONTING? Baskade överviktsgurusar!
Men men, det är stort att LCHF fick bli omnämnt i ett rikstäckande mdium! Heja Margareta, vad bra du uttrycker dig!