MSN
På HiF har vi lagt våra MSN och därför lägger jag ut det här med om någon är intresserad. onzoj@hotmail.com Jag har namnet Json där och ni får gärna adda mig om ni vill! Alltid skoj med nya vänner!

Min MSN är anne_j_nasman@hotmail.com och där heter jag Anne.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vad är HiF?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
hundar.ifokus ;)

aha :) det finns en hel rad ifokussajter som börjar på H nämligen :)

Hahaha… ja så är vi nog lite till mans :) "det som är självklart för mig är självklart för alla" :)
Tips: Lägg inte ut era mailaddresser sådär. Skriv ut tecknen istället, så förhindrar ni att spam-robotar "stjäl" era addresser och spammar sönder er eller skickar virus.
De kan vara programmerade att dammsuga nätet efter xxxxx@xxxxxx.xxx så det är bättre att skriva ut era addresser helt i ord:
blablabla SNABELA hotmail PUNKT com - t.ex.
De som vill ha min msnadress får den gärna… Men PM:a mig istället. Vill inte lägga ut den här….:)
#7 Tack för upplysningen, men jag har aldrig haft nåra problem med massutskick eller liknande. Jag har ett bra fungerande spamfilter och spionprogram.
Det är trots allt väldigt ofta man får lämna ut sin mailadress på nätet av olika anledningar.
Däremot använder jag mig inte av utlagda mailadress "privat" utan endast som MSN.
Ja precis. Jag har också 2 olika, primära, mailaddresser. En för att joina forum och msn:a med och en privat som bara creme de la creme får tag i ;)
Den har jag nyss fått en till adress… men den vet jag inte hur jag ska använda riktigt.